2019. január 16., szerda

Micsoda állóképesség... 🤭

Bizony! Micsoda állóképesség .. 🤣
Történt ugyanis tegnap délután, hogy ötig dolgoztam. Aztán kicsit előbb eljöttem, hogy elérjem a HÉV-et, valamiért 1 percre megállított a kollégám, így spuriznom kellett, hogy elérjem. Felváltva futottam és szaporáztam a lépteimet. Mikor megláttam a HÉV-et bekanyarodni a mrgállóba, már (majdnem) sprinteltem. De leszállt a sok utas  kerülgetni kellett őket is, komoly kihívás..😊 Lényeg a lényeg, egy méterre  na jó, kettő becsukta az ajtót a vezető  és elment szépen mellettem. (gongolom jót röhögve ) én meg, alig vártam, hogy kiürüljön a peron és zihálva küzdöttem levegőért. 12 perc elég volt, hogy összekaparva magam, újra rendes levegővétellel szálljak fel a következő járatra  😀. Hát így.... Ennyit a fittségről, meg a nagy fogadalomról .. Majd az idén, valami sport ... Ja  futok a hév után . 🤣

Viszont mire jó ha egy gyermek hülyeséget csinál ??? Van vacsora, nyami, van tiszta ruha, hmmmm, és rend a konyhában, felbecsülhetetlen érték ez a hétköznapokon. Azért nem lenne mindig jó, ha csak a bűntudat dolgozna  😊😍

3 megjegyzés:

  1. Akkor tegnap már sportoltál is... de amúgy tényleg mi tart vissza tőle? Én sem megyek miatta sehová, csak magamra csukom az ajtót. Annyi időm sajnos nekem sincs, hgy emiatt bentmaradjak a városban, vagy visszamenjek, viszont 1x2 m-nyi helyen simán tudok tornázni is és megizzadni és mozogni, tényleg csak el kell kezdeni, annyi jó video is van fent a neten!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom az elhatározás... Azért nyújtani minden nap nyújtok, van az a jó nagy labdánk, imádom....

      Törlés
    2. HA már nyújtasz az már valami, akkor mond meg magadnak, hogy csak a torna után nyújthatsz:))

      Törlés