2019. január 29., kedd

Szerencse... 😉😊😍

Még szerencse, hogy reggel az ember újult erővel vág bele a napba, úgy általában.
Megint nem tudom, hogy az idő vagy a sok munka tegnap, vagy mindkettő, olyan fáradt voltam, hogy csak na, persze a cuki családom terített asztal mellett várt, mind az öten ott voltunk, ritka pillanat. Persze olyan kamaszosan, egyik félmeztelenül, másik vilagfajdalommal az arcán, másik csicseregve, és volt aki türelmetlenül, gondolom éhes volt.😍 Én meg egy körjáratos busz miatt, fél óra késésben. De jó volt így hazajönni, naná! 😉😀 Pedig alig láttam ki a szememből olyan nemistudom milyen voltam. De ma reggel már minden oké, gyorsan romokat takarítottam... És....

Várom a pénteket nagyon! 😉 Most másért mint általában... Izgi! 🤭 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése