2021. március 18., csütörtök

Csak egy csütörtök!?❤

 Engem ez feldob...

Majdnem a hét elején feladtam a fogyókúrát,  de olyan löketet adott a mérleg gyümölcsnap után, hogy gyorsan bevállaltam a víznapot. Nem mondom, hogy nem voltam éhes...de sokkal jóbban viseltem mint a múltkori próbálkozásom ami kudarcba fulladt. Itt ilyenkor az a rossz,  hogy főznöm kell, majdnem minden nap. És hétvége még csábítóbb. De nincs bűntudatom már. 10 kg lement ez nagyon, nagyon jó még akkor is, ha legalább ennyi lemehetne.  De nem vagyok elégedetlen sőt....

Úgyis ezek a kilók nem egyik napról a másikra jöttek rám...kell idő, míg lemegy, ha lemegy...

Majd írok az online oktatásról is. De nem most. 

Névnapoztunk ma....


7 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak vagytok, boldog névnapot az ünnepeltnek !

    VálaszTörlés
  2. Szépek vagytok így együtt. Anikó próbáld úgy, hogy eszel mindent, de mondjuk 3/4, majd fél adagban. Így ehetsz mindent, de nem annyit. Ez sem könnyű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így szeretném majd, ha vége a 90 napnak., köszönöm a tanácsot!!!😍

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy és szépségesek vagytok együtt a lányokkal:))

    VálaszTörlés