2021. március 15., hétfő

Milyen más igy...

 Szuper úgy lefeküdni és úgy felkelni, hogy juppi van még egy szabad nap. Tudom, most sokan otthon vannak....

De nagyon jó érzés. Az is, hogy a hirfolyamot kikapcsoltam, híreket nem nézek, homokba dugom a fejem, és így csak a saját szokásos félelmeim vannak.

Nagyon jó volt a szombat. Péntek este bevásároltunk, csak kicsit bántam, hogy a naplementét nem együtt élveztük a tó mellett Zsoltival, helyette túl estünk a bevásárláson. Nem voltak sokan..fura is volt.😄

Szóval szombaton mentünk Mesiékhez bográcsoztunk, egész nagycsalád ott volt. Kint voltunk a teraszon, gyönyörűen sütött a nap, én nagyon élveztem.🌞 azért is, mert törekedtünk,  hogy ne a vírusról beszéljünk,  és kicsit jó volt együtt lenni,  mintha mindén rendben lenne, hisz rendben is van.

Voltunk előtte piacon is, nagy volt a nyüzsgés,  sok árus volt...legnagyobb problémám, hogy olyan drága minden...😒 hiába szeretnék ott vásárolni, nem tehetem meg...most mézért mentünk, és egy pár apróságot vettünk. 

Tegnap főztem, sütöttem,  vagyis csak kókuszgolyó, de anyósom lehozott mézeskrémest,  sajtost...én meg jól csaltam a diétába,  viszont duplán edzettem,  kipurcantam 🤣 kiló ugyanannyi...😁

Nem vagyok elégedetlen, 8-9 kg de még nem olyan, hű Anikó,  de jól nézel ki, gondolom nem látványos a fogyás  hiszen van miből leadni. Még csak azt hallottam, fogyózol Anikó? Csak nehogy többet hízzál vissza! Kicsit mintha megnyúlt az arcod Anikó....


Na élvezzük a mai napot is,ahogy csak tudjuk. 🥰

2 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni, kicsit olyan, mintha tényleg minden olyan lenne, ahogy olvaslak, mint máskor - és talán tényleg úgy is van, mert olyan jó volt az ismerős kis sütés-főzésekről, piacozásról olvasni most itt :) !!!
    Egyébként meg óriási gratula a 8-9 kg-hoz, az azért már nagyon is nagy dolog! Erre már bőven büszke lehetsz, csak így tovább, kitartás :) !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,büszke vagyok, most inkább a mozgásra,hogy kitartok.😁
      Megélni is jó volt,persze tudjuk, hogy nem olyan mint volt, talán sosem lesz...de nem jó félelemben élni, ne generáljunk nagyobbat, erősebbet mint ami van. Túl kell lenni rajta...

      Törlés