2021. március 9., kedd

Hajrá ❤

Tutit én sem fogom megmondani, egyszerű az oka, mert nem tudom.
De talán most lettem tele az egésszel.
Én nem tudom , hogy mi a tuti, csak azt hogy elegem van. Én tiszteletben tartok minden véleményt. Én nem mondom, hogy enge
m kell követni,  mivel nem tudom a tutit. Van véleményem nekem is. Egyre határozottabb véleményem van, de elfogadok minden mást is. 
Sajnos azt viszont látom, nem annyira jó irányba megyünk. Se pro sem kontra nem tudok felhozni érveket mellette , ellene...de azt látom teljesen bele tudnak betegedni ebbe.
Ne tegyük, lépjünk ki a komfortzónánkból, csináljuk valamit amit régen szerettünk volna, de nem tettük.
Jobb lesz. Saját magunknak csináljuk. Jobban fogjuk érezni magunkat.
Nekem most a torna az..tele a fejem egész nap, de abba a negyed órában, csak én vagyok, csak arra koncentrálok amit éppen csinálok örömből. Felszabadul az endorfin, boldog vagyok.

Van akinek sokkal nehezebb, van aki éhezik, van aki beteg. Most ebben a pillanatban, nem éhezek, csak önszántamból 😊, nem vagyok beteg, mindent megteszek, hogy elkerüljem a bajt, de ha elkapom a vírust,  nem esek kétségbe,  mert azon is túl leszek valahogy. Van fedél a fejem felett, van munkám, és a legfontosabb a CSALÁDOM.  És nem engedem, hogy a pánik győzzön felettem.
Azt kívánom sikerüljön mindenkinek hatalmas erővel túljutni ezen a nehéz időszakon. Van ami rajtunk is múlik.❤ HAJRÁ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése