2021. március 4., csütörtök

Vicc...

 ....nem nevettem. 

Kilenckor hív Zsolti,  hogy a tanító néni hívta,  Csenge feje fájt és 36, 5 fok volt a hőmérséklete,  nem írtam el, ennyi volt, hazaküldi.  Oké...

Írok a háziorvosnak,  jelzem mi van, hétvégéig legyen megfigyelve. Semmi baja....én arra gondolok kellett a statisztikához...

Mindegy , délelőtt kiderült,  amúgy is online oktatás lesz, vicces, ja nem, délutánra, közölték, holnap már nem is baj, ha nem visszük a gyereket igazolni sem kell. Lehet így is? 

Ja és kiderült fél kilenctől lesz óra hétfőtől,  hogy fog csatlakozni Csenge? Nem tudom, én sem, Zsolti sem lesz itthon. Nem bánom, hogy nem veszik el a szabim...de azért bevallom lennék kicsit itthon, fáradt vagyok.


Munkában is hibáztam ma, jobban kell figyelnem mit mondok , mit írok. Nincs baj, elnézést is kértem, csak nekem esik rosszul.

Mantrázom magamban, aki dolgozik, hibázik is....


2 megjegyzés:

  1. Hétfőre kérj egy nap szabit, az első nap legyél Csengével és onnan már ügyesen megfogja oldani. A gyerekek úgy is úgy születnek, hogy már tudják kezelni a telefont, számítógépet, nem lesz probléma :) Belejön.

    VálaszTörlés
  2. Jaj tudom mit érzel! Mert hiába 10 éves még akkor is nekünk kicsi főleg ha ő a legkisebb a családban, nálunk úgy néz ki a három lány lesz egyedül a jövőhéten, oké a nagyok már nagyok, de pont ezért nem nagyon érdekli őket, ha a húguk nem boldogul ... de én hétfőn szabin leszek, más miatt, de így legalább az első napon tudok neki segíteni /asszisztálni, remélem a gépem is akarja majd a dkt teres online oktatást....

    VálaszTörlés