2021. március 21., vasárnap

Egy vasárnap...🤩

 Na, ma rágtam meg  Szofit először úgy istenigazán. 😍 olyan kis ügyes, mindenhol fel akar állni,  nagy favorit Csenge neki, nagyon szereti, szeretik egymást.  

Reggel ír Mesi,  jöhetnék   ebédre? Kivételesen nem volt most semmi megbeszélve, hogyne jöhetnének,  titkon őrültem is neki, meg nem titkon is, még az sem zavar,  hogy folyamatosan a összes gyerek az asztal körül csak a sanyarú sorsú gyermekkorán sztorizik. Szegények. ❤😁😁😁

Én csak egy banánnal a kezembe néztem, ahogy ebédelnek. Még Szofi is imádja a főztömet,  még szép,sokat fog enni belőle ...😊😁


Délután sütiztek,  kávéztak, én jól kijátszottam magam Szofival, szavam sem lehet, Bence és kisbaratnője megcsinálta a konyhát,  így csak pihentem mikor elmentek Mesiék.

Olyan hideg volt, nem volt kedvem sétálni, estére meg a hó is szállingózik.😒

Tegnap is hasonlóan jól telt, kell ennél több?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése