2021. március 9., kedd

Ezt is megcsináljuk...

 Nem lenne igaz, ha azt mondanám,  nyugodt voltam tegnap reggel. Két fülem van, mégsem tudtam egyszerre két telefonon beszélni. Volt mikor az aggódó szülőt nyugtattam és a telefonomon láttam Csenge sürgető hívását.  De sikerült minden. 

Viszont mikor fel őt után hazafelé jöttem, döbbenet volt, közben meg értettem. Tó mellett parkolok. Mintha valami fesztivál lett volna, gyerekzsivaj,  biciklizők,  futók,  családok. Értem, mert nálunk csak a suli körül nem volt akkora forgalom, a főút ugyanúgy dugig...A ruhaboltot láttam zárva, de ott nem szokott tömeg lenni. Nálunk is nagy volt a nyüzsgés,  hozták a tesókat is...értem,  és mégsem.  Bezár az ország? Most úgy érzem az ovi és a suli csak.

Nem baj, csak legyen már jobb egy kicsit...beszéljünk már másról is mint a covid. 





1 megjegyzés:

  1. Én egyszerre két országra is rálátok. Nem mondom, hogy Londonban minden tökéletes, ott is vannak hibák. Ők jó sokáig voltak lezárva, most kezdték hétfőtől az iskolát, de a lezárás nem hasonlít az ittenihez. Ott komolyan vették. Remélem, azért nem lesz nagyobb baj belőle.

    VálaszTörlés