2011. január 11., kedd

csavarogtunk....

Ma útra indultunk ketten, Csengével.:-)
Én párszor leizzadtam, de zökkenőmentes volt az út. Reggel tanácsadásra mentünk, mázsálni.,-)
Komoly súlyunk van ám, 3950gramm, de pelussal és pólóban. Így gondolom olyan 3800gramm körül van. Igazi kis gombóc doktornéni szerint is.:-)
Majd elmentünk a dm-be, beváltottam a kupont, és vettünk pelust is.
Majd még mindig aludt a hordozóba, gondoltam bemegyek a Lidl-be is vásárolni. Itt is végig nagyon jó baba volt Csenge.

És amiért ma nagyon hálás vagyok, az a emberek hozzáállása a kismamákhoz, babákhoz. Ketten is előre engedtek a boltban a pénztárnál, majd mosoly kiséretében zacskót is kaptam a paprikához előzékenyen. Majd mikor kitoltam a kocsit készségesen segítettek visszatolni.:-o
Teljesen meglepődtem, és jó érzés volt tudni, hogy vannak még jóérzésű emberek!:-)
Szóval, csaknem ha ki a jóérzés az emberekből....

2 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!Ügyesek voltatok ma!Nagyon nagy kislány már Csenge baba.
    Hány cm volt?
    Többiek nem betegek?
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli!

    Ja a centijét nem írtam.:-) 54cm mértek. Jól kiegyenesedett a drágám.:-)
    Nem betegek a többiek, szerencsére.
    Puszi

    VálaszTörlés