2011. január 3., hétfő

Új Év!!:-)))





Most hogy töltöttem fel a képeket látom hogy szinte csak Csengéről rakok fel képet. Most ő a sztár:-) Nem is találtam friss képet a nagyokról:-(, de pótolom majd.

Ma elkezdődött a suli, és a munka is. Szerintem Zsolti sem bánta már, ha kiszabadul itthonról. ;-) Se pecázni nem tudott ebben a hidegben, sem gombászni, sem íjazni....
Én sem találom még a helyem. Várom már hogy pár órát csak kettesben legyünk Csengével. Kicsit egyenesbe jönni itthon is.
Pár napja, nagyon szépen beállt a éjjel. Kétszer kel fel enni Csenge. Kicsit sirdogál de visszaalszik magától. Szépen alszik....ő is hason alvó lett. Ha hanyatt alszik el, hamar felriad a saját mozgására. Nappalok még változóak. Tegnap nagyon sírós volt a kicsilány, ma alszik napközben is többet. Igény szerint szopizik, nem kap semmi mást mellé, se tea sem víz. Így többet is cicizik.

Kíváncsi vagyok a nagyobbacska gyerekek hogy haladnak majd a tanulással. Mert nem annyira tudok most órákat ott ülni felettük.

Tehát elkezdődött az Új Év!!!:-)))))

5 megjegyzés:

  1. Jaj de kis mosolygós a második képen!
    Boldog Új Évet Nektek Anikó!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó!
    Ez a csöppség minden nap egyre szebb lesz!!! Boldog Új Évet Kívánok nektek!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Néha már mosolyogni is tud!:-) Köszönöm Nelli, Nektek is!

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszti!
    Minden elfogultság nélkül vagyok beleszerelmesedve én is a leányzóba!:-))))
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Anikó!
    Hasonlít a tesóira CSenge, és édes ahogy nevet. Annyira sokat nőtt!!!
    Boldog Új Évet Nektek!!!
    LEgyen boldog ez az évetek is :)

    VálaszTörlés