2011. január 14., péntek

Főnökeim.:-)

Felkeltem reggel, néztem a kiságyat, csend volt. Gyorsan kilopództam, a többieknek készíteni az uzsonnát, a teát. Kicsit morcos voltam, mert úgy aludtam volna még, megittam a kávét, integettem a srácoknak akik elmentek a suliba. Szokásosan beindítottam minden masinát, csinálják a dolgukat, és figyeltem....figyeltem. Mikor hallom meg a kis nyávogást a hálóból...És igen!!! Hallom, csak úgy repültem fel, puszilgatni, ölelgetni kismanómat. Eszembe jutott, kell ennél jobb dolog???Egy illatos kismanót ölelgetni, etetni, mikor nyakig kakis tisztába tenni??
Legjobb dolgom van a világon! Boldog vagyok hogy a családom a főnököm, most jobban Csenge, máskor a többiek.;-)
És minden nap egy csoda, ma reggel Dávid két pár puszit adott, még mialatt elbíznám magam, egyik pár a Csengének lett küldve. :-)) Versengenek, kinél legyen Csenge ha hazajönnek, persze csak akkor ha csendes mosolygós. Különben.:-Anya, éhes!!!!:-) Fürdetésnél valaki mindig ott van, kicsilábat puszilgatni, és a babakocsit is ritkán kapom meg tolni...De élvezem, ahogy a gyerekek sertepertélnek Csenge mellett. De csak addig míg kedvük van, nem szeretném ha terhükre legyen a Csenge. Eddig beválik a dolog...
ÉÉÉÉÉÉÉs tegnap előtt óta, elkezdett kommunikálni Csenge, mosolyog és közben mesél..mesél, már nem csak formázza a kis száját, hanem kijönnek a hangok is. Neki is nagyon tetszik.:-)) Imádom..
Na jó, elfogult anya befejezi írását, és kitalálja mit csináljon ebédet a családnak.....

4 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Olyan jó ezt olvasni, magam előtt látom az egészet, olyan jól leírtad :) Nagyon szép, és aranyos Csenge baba, és a többiek is, hogy így segítenek Neked! Sok családnak lehetnétek a példaképei! Puszi: Mimi

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó!
    Annyira arik lehetnek a nagyok is ahogy segítenek Neked!
    Mit főzöl?

    VálaszTörlés
  3. Szia Mimi!
    Aranyos vagy, köszi.:-)
    Próbálkozik az ember mindig...
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés
  4. Szia Nelli!
    Ó, csak gyors zöldségleves lett és maradék csilis babból rizotto.
    Hétvégén tartjuk Mesi szülinapját a családdal.Lesz ennivaló bőven. Tyúkhúsleves biztos, meg lesz brassói, rántotthús, és sült csirke.Krumplipüré és rizs. És citromos tortát kért Mesi.
    Persze még vásárolni sem voltam...na majd holnap.
    Szép hétvégét! :-)

    VálaszTörlés