2011. január 26., szerda

Csepp betegség:-(

Csepp Királylány is beteg lett!:-( Még az a szerencse hogy az anyatej miatt, nem jön ki rajta annyira a betegség mint rajtunk.
Tegnap egész nap sírt, csak a cicin maradt el. Tegnapelőtt nagyon jól aludt. Most is alszik, remélem ma is így lesz. Mert tegnap estére már én is nagyon fáradt voltam, hogy nem tudtam segíteni rajta.
Porszívóztam az orrát, cseppentettem bele anyatejet, remélem gyógyul lassan..
Zsolti is beteg volt, magas láz jellemezte a betegségünket.
Nem egyszerű volt. Főzni, vásárolni, magamat elviselni..á, mindegy, útálok panaszkodni.:-(
De remélem ezzel a betegséggel, ezek után, vége a rossz passznak.
Na megyek gyorsan összedobom a lakást és előkészítem az ebédet.

2 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!Jobbulást Nektek!
    Mit főzöl ma?Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli! Köszönjük szépen!:-)

    Tócsnit csináltam, egy tepsibe raktam amit először kizsíroztam. Majd lilahagymát és kolbászt karikáztam rá és szalonnát. Majd megsütöttem egyben. És pár darab palacsintát sütöttem ki.
    Puszi

    VálaszTörlés