2011. február 2., szerda

Gondolkodtató délután.:-(

Írok kicsit a díjról. Nagyon jólesik hogy gondoltatok rám ilyen sokan! Komolyan meghatott, de sajnos most sem időm, sem türelmem ezzel komolyabban foglalkozni. Ne haragudjatok érte. Azért olvasom a kedvenc blogjaimat.:-)

Ma amúgy sem volt túl jó nap. Azért írok róla, mert nem csak akkor szeretnék a gyerekekről írni mikor nagyon helyesek, aranyosak. Ma nem voltak azok, sőőőőőőt!:-(
Kezdte Mesi a sort, a rossz jegyeivel. Nagyon elszomorít vele, mert csak egy kicsi"akarom" kellene neki.
Majd folytatta Dávid a sort, Ő hozott jó jegyet, meg rosszat is, de nem ezzel keserített el. Beírást kapott, ofő-i figyelmeztetést, neveletlen és fegyelmezetlen magatartása miatt.:-( Már reggel kekeckedett velem is, visszabeszél, kiröhög. Na ezt folytatta a tanító nénivel is, meg is lett az eredménye. Hú de mérges voltam, neveletlen??? Na majd jön akkor a nevelésem. Nem mehet a szülinapi zsúrba pénteken. De ez csak a kezdet, nem tűröm én ezt. Amúgy előadja mindig a szerény csendes kisfiút, meg sem mer mukkanni a felnőtteknek, de ha elemében van akkor nyomja, mintha ettől lenne nagyfiú. Tudom-tudom, gyerek, fiú....oké, de én vagyok az anyja és híve vagyok annak hogy most kell fogni őket, mert ha igazi kamaszok lesznek, nagyon nehéz lesz.
Bence meg, hozta a formáját, nem írta le a tábláról a Vukknak az elemzését, mert nem értette ami a táblán van, azt jónapot. Gondolta neki ennyi a feladata, nem érti, nem írja....ja, csakhogy már harmadikos a lelkem, nem elsős....
Úgyhogy ma nagyon nem jó délutánunk volt!:-(
De legalább ennél már csak jobb lehet holnap...;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése