2015. április 8., szerda

De jó!?

Idén megyünk először nyaralni Erzsébet programmal. Emlékszem, tavaly micsoda foglalási láz volt...hát, idén is. Mivel, mi először pályáztunk így, nyertünk. (aki már pályázott, van akinek még nem írtak semmit, hogy nyert-e vagy nem?:-O)
,Meg is jött a kártya...majd tegnap délután gondoltam elkezdem a foglalást a szállásra. Ja, ahogy azt én elképzeltem, öt felé kezdtem el, akkor a 385. voltam a sorban, este 10 órakor a 153. Hát nem vártam ki a végét, kezdtem előröl reggel. Ahol megint a 380. voltam, és most a 247. várakozó vagyok. Jó kis buli lesz ma..:-(
Közben holnap angol doga...semmit nem tudok, szó szerint, és nagyon, nagy agyag. Legszívesebben nem mennék....lenne alibim, náthás vagyok, de ahogy ismerem magam megyek, ma tanulok, meg vasalok, meg főzök, meg, meg...Csenge a héten itthon, ma Bence is, aki szintén zenész, mármint náthás, pedig csak szülői engedéllyel lógni akart ma...na így tervezzen ő is.
Ja és megint fúj a szél...:-((((

1 megjegyzés: