2015. április 10., péntek

Végre tavasz!

Tegnap, az évben először, lógtam a suliból. Jó, volt alibim. Náthás vagyok, még mindig, eléggé...a herpesz sem valami szépséges rajtam emiatt, meg na...angol doga lett volna. (nem írták meg, nagyon kevesen voltak) Fizika dogám négyes lett, örülök neki!:-) Na, de nem nagy pihenés volt, megpróbáltam megcsinálni a teraszt a tavaszi madár csicsergős melegre való tekintettel, mert eddig csak olyan raktár jellege volt. Nem hiszem, hogy sokáig fog tartani a rend, pedig az asztalra terítőt tettem és egy szál tulipánt vázába, jelezve, hogy nem egy műhely asztal, hanem egy terasz asztal, ahol kávézni, reggelizni lehetne..:-)És a cipőknek is megmutattam van helyük, valahogy nem fogadnak ők sem szót.:-) Ja és a nyuszit is száműztem a teraszra, de lassan megsajnálom, és visszahozom, stresszesen gubbaszt azóta a sarokba, Téglakutyus hagjától berezelve.:-)
Ma vasalok, takarítok, meg cipőt kellene venni Dávidnak. Közben, folyamatosan van valami intéznivaló.
És végre, ha minden jól megy, vasárnap eljutunk az állatkertbe, várjuk már.:-)
Mai biggyesztés, valamilyen leves, szerintem hagyma...és lángos lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése