2015. április 4., szombat

Icipicit..

Ma sem jobb, csak egy hangyányit. Éjjel nagyon aggódtam Csengéért.Olyan furcsán köhögött, ezért folyt az orra egyfolytában, így nem kapott levegőt, és szinte fuldoklott. Gondolom a huruttól olyan furcsa hasmenése is volt és nagyon gyenge. :-( Reggel jó ízűen befalatozott egy paradicsomot, azzal a lendülettel jött is ki belőle. Alig értünk be a fürdőbe, szegényből még így is sok hurut távozott.:-( Amúgy nem annyira nyűgös, csak fáradtabb, tegnap a Patakról siettünk haza mert nagyon elfáradt. Így nem megyünk Állatkertbe, majd ha jobban lesz.
Én nem is tudom, hogy vagyok....jól gondolom. Sütök főzök folyamatosan.:-)))
Egy, egy rúd bejglinek már kevesebb mint a fele van meg, fél kiló darált kekszből készült kókuszgolyóból, pár darab, Mesi sütött egy szívecske tortát a szerelmének, én már begyúrtam a kalács tésztáját, jó sokat, mert anyósoméknak is sütök. Készen van a margarinka tésztája, azokat is csak ki kell sütni. A csülök megfőtt, most pihenget a levébe, majd abban a lében főzöm a tojást.
És a mai biggyesztés:csirkehúsleves és nagyon finom darálthúsos rakott krumpli lett! Levesből picit Csenge is evett.Ennek örültem és annak is, hogy ez benne maradt!

Áldott Húsvéti ünnepeket kívánok nektek!
(kép:net)

6 megjegyzés:

  1. Remélem ár jobban van Csenge, szép ünnepet nektek is!

    VálaszTörlés
  2. Szép ünnepet, Anikó! Jobbuljatok! Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Kellemes Húsvétot kívánok! S persze gyógyulást mihamarább!

    VálaszTörlés
  4. Anikó, nektek is szép ünnepet kívánok!
    Kicsi Csengének és neked javulást!

    VálaszTörlés
  5. Szép, meghitt és békés ünnepet kívánok Neked és a kis Családodnak, és mielőbbi gyógyulást Csengének.
    Szeretettel
    Bernadett

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást a gyermeknek, neked meg szép, pihentető napokat!

    VálaszTörlés