2015. április 3., péntek

Téli vagy tavaszi...

....szünet van? Mert már uncsi a nagy szél, meg a gerjesztette feszültség is. Bár, pár virág dacolt a hideggel, virágzik, meg a barackfa is, nem tudom mennyi barack lesz az idén, egy nap láttuk porozni a méhecskéket,a nagy szél már a szirmokat tépi.:-( Ma a muskátlit is védenem kell, fagyot mond éjjelre. Zsolti szabit vett ki, pecázni nem tud menni, kirándulni nem tudunk menni, és itt a klasszikus pihenés sincs, pl ledőlés a kanapén, olvasás, film nézés...mert vagy mese megy, vagy a műsor megy.;-)))
Ma annyival jobban kelt fel Csenge, hogy nem volt a szeme beragadva, de legalább egy hete nagyon keveset eszik, már látszik rajta.:-( Folyik az orra, és sápadt nagyon!:-( Úgy sajnálom!!!:-( És így néha nagyon rossz kedve van, hisztis, csak én kellek..
És persze nekem a torokfájás után mi jön????Igen, az orrfojás, mennyire utálatos fuldokolni éjjel az ágyban, hogy levegőt kapjak...és csak imádkozom, ne a klasszikus legyen, ezután a hetekig elhúzdó köhögés.:-((( Jó tudom, másnak sokkal nagyobb baja van, mint egy kis nátha, ki is bírom, csak Csenge legyen már jobban.
Boltba nem megyek már csak kenyérért, kicsit, sokat költöttem az elmúlt napokban, és hosszú hónap lesz, megint jól be kell osztani a pénzt! De talán mindenkinek lesz egy kis finomság, Csengének egy kis játék is lesz, ilyen kastély, királynővel, hintóval..stb. Már látom mennyire fog örülni neki.
Magamat is megleptem egy gyönyörű levendulás asztalterítővel. De ennyi volt, akkor tudok sporólni, ha nem megyek a bolt közelébe. Már tegnap is olyan ideges volt mindenki.:-( Hát én nem bánom ha ezek a nagy áruházak zárva lesznek vasárnap, azt a tolongást, beszólogatást, idegeskedést, meg a közönyt együtt...:-((( Bár, ha nem megyek oda, nem húzom fel magam. Végül is igaz, engem sem kötelez senki...Na mindegy is.
Ma már sütök valamit (nem mintha eddig nem sütöttünk volna). Mesi tegnap citrom tortát sütött, nagyon finom lett! Lassan nekem nem is kell sütnöm:-))) Csak takarítanom a romokat utána.:-DDDD

Ti milyen sütit süttök majd? Én kalácsot a sonkához,(csülökhöz), margarinkát, sajtos rudat, ma megsütöm az egy rúd mákos, meg diós bejglit. vasárnap még valami édeset...még azt kitalálom majd.
Aki dolgozik, annak még kicsi kitartást(legalább a rossz idő miatt kibírható a munka), aki már otthon, ablakot ne pucoljon!!!:-))))))

4 megjegyzés:

  1. Csengének étvágygerjesztőnek próbáltátok a Béres+C vitamin kombót?Nekünk bevált.

    VálaszTörlés
  2. Gluténmentes citromos sütit - dobozosat. valamint túrósat, rizslapból.

    VálaszTörlés
  3. Diós és mákos hajtott, almás lepény, sajtos tallér és az ünnepeltnek, kívánságára epres joghurttorta.

    Csengének jobbulást, Nektek kis pihenést! :-))

    VálaszTörlés
  4. Szilvesztert, keksztekercset, papagáj-szeletet, és lúdláb-tortát.
    Csengének jobbulást, bár ahogy olvastam tovább, nem valami jól van:(.
    Csütörtök délután voltam nagybevásárolni, és pénteken délben, már akkor iszonyat volt minden, így amit elfelejtettem venni, azunk most nincs, mert nem voltam hajlandó mégegyszer bemenni ebbe a hisztériás tömegbe.... :S

    VálaszTörlés