2015. április 13., hétfő

Jó volt, de...

....azért van, ami nem annyira volt jó!
Persze ezeket mind felülírja az, hogy együtt voltunk, olyan nyaralás érzésem is volt, tudjátok, mikor nem érdekel, mennyi mosni, vagy mosogatni való van...Jó volt, még ha azt is láttam Zsolti feszült a tömegtől, mert az volt! Szerintem egy kilométerre tudtunk csak megállni kocsival az állatkerttől Mindegy, mert Csenge csak vissza felé, az utolsó métereknél kérezkedett nyakba.:-) Olyan ügyes volt!:-) Így ez sem annyira volt rossz. Kígyózó sorok a pénztárnál, de az is haladt, (13000ft volt a belépő:-((((( ), majd bent eloszlott a tömeg.
DE az állatokat, nem lehetett rendesen látni. Gyönyörű liget, sétálni, de az állatokat, még nekem felnőttnek is nehéz volt kiszúrnom, hogy ott vannak valahol....messze, kis helyen zsúfolva, látványosan rosszul érezve magát, pl a barna maci olyan magányosnak tűnt.:-( Kecse simogató nagyon jó volt, édes kis kecskékkel azt élvezte Csenge, meg a Holnemvolt parkban, a játszótért, meg az üveg labirintust, meg a fagyit..:-) A Szerelmesek felmentek a Hullámvasútra, meg Zsolti és Dávid, mi Bence meg Csenge és én, lentről drukkoltunk, én is felültem volna..:-)))) De jó volt fa lovacskázni Csengével, majd visszafelé megnéztük a fókákat, és a pingvint.:-) És irány haza...Jó volt, de ennyi elég volt, kirándulni szeretnénk már menni nagyon, az is nagyon jó lesz, olcsóbb az biztos!:-))))


2 megjegyzés:

  1. A fiúk hatalmasat nőttek! Olyan helyesek vagytok a képeken! És igen- nekem is szokott ilyen "de" érzésem lenni, valahogy az összes ilyen pénzen vett élménynél. Csütörtökön cirkuszba készülünk, amit én utálok, de a kicsik szeretnék nagyon és megígértem és már előre tudom, hogy hasonló érzésekkel jövök haza, mint most te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a fiuk nagyot nőttek, olyan furcsa...
      Cirkusz, jajjjj, én sem szeretem.:-)

      Törlés