2016. január 2., szombat

ez is, az is...

Írnék is meg nem is...
Két nap múlva kezdődik a robot..most azt látom, utálom! Mert azt szeretem, ha itthon vagyunk egy kupacban...még akkor is, ha iszonyú rumli van, egyfolytában, hogy mindig éhesek...hogy zajlik az élet...rendesen.
Utálom, hogy megint jön a felvételi mizéria, a keringő a félév..a saját sulim, az oviban a rengeteg program, a kezdjünk a jövőnkkel valamit...érzés állandóan.
A blog is..megint képzelgésem van, minek írom? Miért nem tudok elszakadni innen, és a facebookról sem, minek kell ez nekem. Most is, míg írom annyi minden más csinálhatnék..
Itthon voltunk két hetet, e a klasszikus pihenés nem volt. Valaki mindig jött, vagy mi mentünk...de nem is tudok pihenni, kikapcsolni..ahhoz talán, tényleg el kellene itthonról menni...
És tanulnom is kellene..sokat. És nem sok kedvem van..

Amúgy nincs nagy bajom..nem vagyok szomorú, meg rosszkedvű sem..

Köszönöm a jókívánságokat, én is jártam nálatok, ha nem is írtam, mindenkire külön, külön szeretettel gondoltam!

6 megjegyzés:

  1. Pedig nekem már nem kell ennyire sokfelé szakadnom,mint neked,mégsincsen kedvem elkezdeni hétfőn a szokásos robotot.Olyan jó volt ez a téli szünet!!!!!
    Elkezdeni nehéz lesz,de aztán belejövünk::)♥
    Sok erőt kívánok neked!

    VálaszTörlés
  2. Veled érzek Anikó, pedig nekem nem kell sem iskolába, sem a klasszikus munkába mennem, de nincs kedvem a hétfőtől induló lavinához, suli, ovi ügyben sem... A blognál nekem is van olyan érzésem - főleg az ünnepek előtt volt ez jellemző - hogy mennyi minden "fontosabb" dolgot csinálhatnék helyette, de valamiért szereted ezt te is én is, ennyi meg csak kell azért, ráadásul engem az mindig felvillanyoz, hogy milyen jó lesz majd egyszer sok-sok év múlva visszaolvasni a napjainkat :) . Arról meg ne is szóljak, hogy milyen sok jó blogbarátot szereztem eddig, mint ahogy te is :) ! Eddig még külön én sem írtam Neked, de gondoltam rád én is sokszor - még sütisütés közben is :) - és itt azért nagyon boldog, vidám évet kívánok Nektek, olyat amilyet nagyon szeretnél :) ! Sok puszi :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vivi! Hasonló jókat kívánok én is! <3

      Törlés
  3. Én is nagyon együtt érzek veled Anikó. Olyan jó volt itthon lenni, bár nem is voltunk végig itthon, de az is jó volt. Nagyon nehéz újra beállni a sorba, menni reggelente a tömeggel, este hazaérni. szóval, megértelek. Írni pedig írjál, mert van úgy, hogy csak egy héten egyszer tudom elolvasni az írásaidat, de mindig nagyon érdekel és nagyon sokszor lopok ötleteket a főzéshez is. Ja és nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsa, köszönöm szépen! Neked is nagyon nyugodt, pihenős évet kívánok! <3

      Törlés