2016. január 4., hétfő

nem tudom...

Azon gondolkozom, írnék e másképp, ha zárt lenne a blog?
Nem hiszem. Vagy nem tudom.
Gyerekeről nem nagyon írnék, nagyokról már nem szeretnék, nem azért, mert nem fontosak. De nagyon is fontosak...
Csengéről meg mit írjak, ami nekem fontos, az nekem fontos...imádom őt!
Irjak feleség szerepemről? Ez csak kettőnkre tartozik...
Írjak magamról? Írok, nem hiszem, ha zárt lenne a blog, mást írnék, vagy többet...
Kéne valami plusz most nekem, mert a havazásban is csak a csúszos utakat látom...
Nem szeretem idén a telet...napot szeretnék, madárcsicsergést..illatot...friss gyümölcsöt, illatos paradicsomot...

4 megjegyzés:

  1. Sokan vagyunk ilyen érzésekkel. Fel a fejjel,már közeleg a tavasz. Én belemenekülök a szép téli dekorációim nézegetésébe,föleg,hogy fehér lett a táj. Nélkülük sivárabb lenne a tél. Észre sem vesszük és itt a tavasz! Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Sokan vagyunk ilyen érzésekkel. Fel a fejjel,már közeleg a tavasz. Én belemenekülök a szép téli dekorációim nézegetésébe,föleg,hogy fehér lett a táj. Nélkülük sivárabb lenne a tél. Észre sem vesszük és itt a tavasz! Kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Megszólalt az Anikó, AZ ANIKÓ! Értesz?

    VálaszTörlés
  4. Bármiről írsz, szívesen olvassuk, tudod a szavak csak jönnek maguktól:) Én sem nagyon írok annyira személyes dolgokat - legalábbis amit írok, azt nem érzem annak és mégis mindjg kerekedik valami:)

    VálaszTörlés