2016. szeptember 4., vasárnap

de jó...

Szeretem az ilyen nyugodt vasárnap reggeleket, délelőttöket. IMÁDOM!
Zsolti pecázik, fiúk már elmentek bicajozni, Mesiék most a barátjáéknál aludtak(nem is tudom rendesen megfogalmazni:-))) Csenge Szófiát néz még, én meg nyugodtan húztam le az ágyneműt, már lassan végez a mosógép (imádom, van rajta rövid program, ami szebben mos mint az előző mosógépem..nagyon megszerettem, és a szárítás sem kihívás már, jaj de jó nekem), konyha is még rendben, nemsokára főzök egy kis csirke pörköltet, de ebédre vagyunk hivatalosak sógornőmékhez.
Csenge be van zsongva, holnap ovi miatt, jaj de tudom, majd még hányszor akad majd ki, hogy nem akar menni, inkább velem lenne. És holnap két és fél hónap után egyedül leszek délelőtt. Szerveznem kell a sulis napjaimon a haza hozatalát majd Csengének, tavaly Dávid hozta haza szinte mindig, de idén még nem tudom az órarendet. Mondta Zsolti szóljak anyósomnak, de nekik pont az a pihenő ideje..viszont lehet, jót tenne neki egy kis feladat, cél, nem tudom..Na mindegy majd alakul ez is..

Különben minden elismerésem annak aki vállalja a gyermekének otthon oktatását. Én mint anya irtóra élvezném, ha egy burokban együtt lehetnénk, vagy lehettünk volna. De tudom azt is, kell a külvilág nekik.

Tegnap különben jó kis délután volt, lementünk a Dunapartra talán utoljára idén, pancsizni.:-)
Jó volt nagyon!
És nem gondolok bele abba, hogy jövőhéten négy szülői lesz majd..már egy ütközik a sulimmal..Na majd ez is alakul...
Nem gondolok bele, megyek inkább megsimogatom a virágokat kint, és élvezem a napsütést !
Tegyetek ti is hasonlóképpen. Szép vasárnapot nektek is!:-)

2 megjegyzés:

  1. Bocsanat, megkerdezhetem, hogy milyen mosogepet vettel? Epp msot vagok bele egy mosogep megvasarlasaba es tajekozodom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én álmom egy Electrolux mosógép lett volna, mert a sütöm és a szárítógép is az. És nagyon jók! De sajnos elég sokba került. Így mindent megnezve, centrifuga, energia, víz fogyasztás, mérete, mert keskenyebb fér el, egy BEKO márkájú vettünk. De a legjobb ebben az öt éves teljes körű garancia. Nem csak a motorra... Szuper, szépen, gyorsan mos. Jó programokkal. És az ára sem volt olyan vészes, 75000ft volt.

      Törlés