2016. szeptember 13., kedd

Na ja...

Milyen furcsa ez a borultság.megszokta az ember a napsütést. Melegnek, meleg van..
És már szeptember 13.-én náthás Csenge, még nem vészes, csak engem idegesít. Amúgy minden rendben.
Tegnap agy zsibbasztó szülőin voltam. Bencéére mentem. Mert mégiscsak ő kezdte, lássák , hogy vannak szülei.:-D Másfél órát, szerintem levegő vétel nélkül mondta az ofő, azt amit én már tudok, de hát meg kellet újra hallgatnom. Férfi az ofő különben, ő a magyartanárjuk is. Ösz-vissz 15 vannak diákok.  Ez is szakgimnázium, érettségi, plusz egy szakmai érettségi, ötödik év a technikum. Mondta a tanár legalább napi két órát kellene tanulniuk, hogy belejöjjenek....hangosan lett volna kedvem felröhögni...két órát???? tegnap rákérdeztem Bencére, tanult e? Őőőő nem volt mit, nem adtak házit, holnap meg amúgy sem lesz olyan óra mint ma volt..értitek ezt, ma nem volt lecke, holnap meg nem lesz olyan óra mint ma? Hülye vagyok, vagy hülye vagyok?  Nem, nagyon gonosz...mert közöltem, hogy jól haladunk...lefelé...na akkor a válasz. le...rom! Most mondjam, én is? Jaj, ha mind megcsinálja a sulit, pezsgőt bontok és egyedül, egy szusszra megiszom! :-)

Különben a többi sem töri magát...Milyen lehet, mikor a gyermek önállóan, ügyesen tanul, érdeklődve, állandóan?

Nekem is suli ma, három matek, három angol???? és biosz, töri. Biztos zsongani fog a fejem..Azért egy órát rászánok ma a tanulásra. Kenyér már kel, gyorsan felrakom a rizses húst, mosógép végzett, még a fürdőt kell kitakarítanom.
Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. Anikó hátha fog, ha érzi, hogy muszáj, akkor majd belelendül! Toll a fülébe ne rontsa el magáról már most a kialakuló képet, most ismerik meg a tanárok, tartsák jó fej érdeklődő gyereknek, csak rajta múlik!

    VálaszTörlés
  2. Én szerettem szülőire járni. Elmondták az évi elvárásokat és akkor nyomon tudtam követni. A nem tanulás nem buli, kivéve ha nincs célja a tanultakkal. Akkor meg lapozni kell, váltani.
    A Te helyzeted sokkal nehezebb. Én is estin érettségiztem. Akarni kell.

    VálaszTörlés