2016. november 22., kedd

ÉN

Tegnap előtt, néztem egy filmet este, Shirley Valentine-t. Jó kis film...még ha nem is egyezik az élet helyzetünk, néha jó lenne kitörni, azt csinálni amit szeretne az ember....Mindegy most nem is a filmről akartam írni..
Hanem a nő benne aki játszik 42 éves, pont mint én. Környezete elkönyveli a hirtelen változást, annak, hogy középkorú nő, éppen lelki válságban van, mikor rádöbben, neki mi is a jó...
Hangsúly a középkorún van. Ba..us, baromi nehéz azért megemészteni a középkorú nő énjét az embernek. Pedig én szerencsés vagyok, együtt "öregszünk" lassan 22 éve azzal aki szeret.
Szeret úgy is, amilyen vagyok, kívül-belül...Nem barátom mostanában a tükör. Reggel benéztem a tükörből, szarkalábak itt ott, de minden nap van valami elcsodálkozni valóm, pedig bizony úristen nem az éjszaka növesztettem. :-( Konkrétan helyes kis toka van az állam alatt, mintha külön élete lennem..néztem innen, néztem onnan, volt, ahonnan borzalmas volt.

Amúgy este kicsit tudat hasadásom volt. Vannak olyanok akik innen ismernek, vannak aki látásból, kevesebben személyesen ismernek...Olyan nehéz ez, mert igazából azok ismernek aki személyesen ismernek, Akik innen, azok nem látják a tokámat pl, vagy a hangom, vagy a karikás szememet..vagy, hogy milyen alacsony és tömzsi vagyok.:-)  Elképzelnek valakit, aki tuti nem én vagyok...
Mégis, tegnap rámírt a fészen (micsoda magyarság), valaki, aki segítene a tanulásban, mennyire örültem neki, vagy jön máik kedves blog ismeretségből egy email, hasonló jó szándékkal, vagy aki mindig ír nekem valamit a poszt alá..vagy aki másik blogba emleget, emlékszem mikor Anikónak voltak ilyen problémái...
Fura érzés ez, fura, nem kézzel fogható, mégis JÓ!
És van aki tokásan is megölel, aki reggel puha kis testével odabújik és azt mondja szeretlek, és van aki már tudja, hogy jó ami van, nem kell másmilyen neki, és van olyan aki még keresi magát...És vagyok én így, középkorúan, ráncosan, tokásan, sokszor fáradtan, alacsonyan tömzsin...vagyok ÉN! :-)

10 megjegyzés:

  1. Haha én látlak magam előtt, de a hangod tényleg nem ismerem:) A bőrőm az elmúlt egy két évben rengeteget öregedett lötye lett. Borzasztó.

    VálaszTörlés
  2. Láttam a filmet, tudom miről beszélsz! és emlékszem amikor gyerekkoromban valakiről hallottam, hogy 42, milyen öregnek tünt... és most én is annyi, és úgy érzem, még csak a tegnap voltam 18 - és nézem a tükörben, hogy ki az a kicsit megfáradt nő, akinek reggelente látszok... meg gondolom máskor is - és tudom, hogy ez az első fázis : megereszkednek a vonások, a bőr elveszti a rugalmasságát... de mégis : nem cserélnék a 18as önmagammal egy percet sem, csak akkor ha vihetném magammal azt amim most van : család és gyerekek, ez meg lehetetlen - jó ez igy, ahogy van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 18 ig én sem mennék vissza, 30 az már jó kor volt nekem is. :)

      Törlés
  3. Jó is ez a film, sajnos most nem sikerült megnéznem, de meg fogom - én is ajánlottam valamikor - de huh, most így belegondolva, látom magam előtt a főszereplőt, nem, kizárt, hogy egyidősek vagyunk...! :D
    Szóval persze de.... és igen, mindazt látom-érzem én is magamon, amit leírtatok. Azzal a különbséggel, hogy én 32-38 közöttre mennék vissza, de nagyon. Addig totál tartottam magam, olyan spontán, nem kellett semmit tennem érte, de moooooost.... tudom, hogy el kell fogadni, hogy változunk (öregszünk....) de tegye fel a kezét, aki teljes tiszta őszinteséggel mondja, hogy nem zavarja....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az, ne mondja senki, hogy nem zavarja :) én is arra gondolok, mit kéne venni az arcomra lehet a nivea már nem elég? :)))

      Törlés
  4. Én ráncosan, tokásan is szívesen megismernélek közelebbről. Manapság a külső már annyira nem számít, hiszen az emberek többsége belülről rohadt, az pedig nem látszik kívülről. Amennyire az írásaidból ismerlek, jó ember vagy, és ez a lényeg! ;) Szeresd magad úgy ahogy vagy, és akkor a külső szemlélő is azt látja majd: itt ez a nő, aki szereti magát; milyen csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tia, szerintem kor függő, hogy nem számít a külső, mert a van az a réteg, hogy nagyon is számít a külső.. :(
      Szeretem e magam? Külsőmet nem... De most ebbe nem megyek jobban bele..
      De szerinted jó ember vagyok? Annyira az akarok lenni, és olyan jó hogy ezt írtad! KÖSZÖNÖM! :)

      Törlés
  5. Anikó, most írjam azt, hogy én meg irigykedek a 42 évedre az 51 évemmel? Nem írom, mert én jó ideje, a 42-t ünneplem, minden évben. Slusszpassz, ennyi vagyok és kész :D látod, milyen egyszerű? :))) Nem tudom a te hangod milyen, az enyém mókás, kb. mint egy 5 éves gyereké. Régen, még a vonalas telefonos időkben, mindig azt mondták, szólj apukádnak, amikor a férjemet keresték :)) szóval hidd el senki, senki sem tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én hangom? Belső hangom mély és komor. :) :(, a külső hangom magas.. Nem tudom...
      Nem a korommal van a bajom, hanem hogy változok... :) de jó ez így, drága Andi! :)

      Törlés