2016. november 30., szerda

"most jó"

Tudjátok, úgy vagyok ezzel a mostani érzéssel, "most jó" érzése jó, de olyan törékeny, azt fürkészem állandóan meddig lesz "jó"? Mert az ember sokáig akarja ezt az érzést, ugye? :-)
Persze vannak kisebb nagyobb bosszúságaim. Folyamatos ennivaló készítés, és a mindig kevés ami van, érzés..állandóan boltba járás, agyalás elég legyen, legyen reggel négy, majdnem felnőtt embernek tízórait csomagolni, legyen meleg ebéd, de maradjon legalább egy adag elvinni Zsoltinak. Legyen olyan amit mindenki majdnem szeret, tápláló, kiadós. Legyen vacsinak való, legyen  nasi, legyen minden nap friss kenyér. Nem teher, de azért ezeket előteremteni, idő, és energia, folyamatos mosás, ami azért könnyebb jóval mióta szártítógép van, és a mosogatógép is csoda. Meg persze a porszívó, ha már háztartási gépeket istenítem. ;-)

Tegnap a suliból is úgy jöttem haza, hogy jó volt. Pedig keményen haladtunk a tananyaggal, matekból is, de ezt most értettem, egyenes, párhuzamos, merőleges egyenletek. Angolból a jövő időt gyakoroltuk, és dogát írtunk a melléknevek fokozásából, ez is ment most..mennyivel könnyebb így. A biosz meg jutalom játék nekem.:-) Pedig most nem olyan könnyű anyagot veszünk...
Ma megcsinálom holnapra a beadandó novella elemzést is, és milyen ciki már, hogy én voltam az első aki beadta a föci beadandót, sőt mind a kettőt erre a félévre. Többiek, még csak most vacilláltak, talán meg kellene írni,tegnap volt a határidő. :-)

Ma elmegyek vásárolni is, mert megint üres a hűtő..meg ajándéknak való is kell...így délután is mennem kell Mesiékkel majd. De jó ez így..
Pedig érzem a mai frontot, ami jön-megy...de nem fogja a jókedvemet elvenni.
Jaj tegnap is volt örömöm. Idén nem hirdetem a karácsonyi sütésemet, több oka van. Egyik a tavalyi kudarcom, sokszor nem úgy sikerült ahogy szerettem volna. De mivel mostanában többször volt, hogy rám kérdeztek, sütnék e, egy tepsi ezt, egy tepsi azt, tortát stb. ami annyira jólesett, megsütöttem, örömmel. És akkor volt aki már azon gondolkozik idén is rendel tőlem valamit karácsonyra, én meg örömmel vállalom, mert ezek öröm sütések, és baromi jólesik a megkeresésük, na ennyi! :-))))

2 megjegyzés:

  1. Lesz sütésed tutira, az első bekezdést meg én is írhattam volna:)
    Örülök, hogy jóóó neked, maradjon így sokáig:)

    VálaszTörlés
  2. Van, mikor az ember nem akarja mégis oly simán haladnak a dolgok. Máskor erőltetné, akkor meg nem jönnek össze. Most így a jobb neked. Látod, csak lett eredménye, ha később is. Csak beért.

    VálaszTörlés