2016. november 15., kedd

nyafnyaf...

Nem akarok iskolába menni! (hányszor hallottuk ezt a gyerekeinktől)
De tényleg nem, nem akarok bénán ülni három matekon, ahol kukkom nincs a cossinus tételről...:-(
És nem akarok három óra angolon sem ott ülni, mert tuti hangosan kell olvasni majd, én meg mint egy hülye beszédhibás tyúk, makogok csak, és most a bioszt sem várom ez a genetika...nehéz, olyan katyvasz van már a fejembe, és doga, átvettem kétszer a régi biosz érettségit. De marha sok anyag. :-(
Nem akarok menni. Fáradt vagyok, ideges, bőgnék pedig nincs miért, tényleg nincs miért.
Csenge tünemény ma, és úgy látom használ a gyógynövényes cucc, és mindgyárt kész a kenyér, és az ebéd is finom lett...és süt a nap is. Persze próbálok nagyon pozitív lenni, de itt azért nyafoghatok nem???

12 megjegyzés:

  1. Drága ANikó! Vannak ilyen napok. Bőgj egy sort ha jólesik, aztán mehet tovább minden.:-) Ölelés neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Márti, persze megy tovább minden...:-) Én is ölellek!

      Törlés
  2. Természetesen...sírj ha jól esik....de utána legyen nevetés is!!!☺
    További szép estét! ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze hogy azért van nevetés is, zajos nagy családban másképp nem is lehet!!!!
      Szép napot neked is!!!!:-)

      Törlés
  3. Biztosan elmentél már a suliba... márcsak pár óra, és vidáman mész haza, hogy ezen a nemszeretem napon is túl vagy :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidáman nem is drága Andi, de a túl vagyunk ezen is érzéssel mentem haza.:-)

      Törlés
  4. Igen, én is ezt érzem, bár kicsit más okból. Kibillentettek a komfortzónámból és most csak azt érzem, hogy szívem szerint itthon ülnék a békés lakásomban gyújtanék egy gyertyát és esetleg főznék egy finom teát. Tegnap azt tanultam, hogy ez a hold elviszi a gondokat, ha erősen gondolunk rá. talán igen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, drága Zsuzsa, gondot csak szerintem, mi feldolgozásunk oldja meg...
      De neked is kitartást!!!

      Törlés
  5. Anikó!
    Mindenkinél van ilyen, amikor nehezebb átküzdeni a kásahegyen. De ha visszanézel, átrágtad Te magad már nagyobbon is és sikerült! Bizz magadban, meg fogod oldani! Nagy ölelést küldök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna, persze, én is ölellek! (Csenge kirakta a hóemberes párnácskát...:-)

      Törlés
  6. Írd ki, sírj, ha jól esik! Pár hét van az évből, kitartás! Vannak ilyen napjaink. Néha a semmi is nagy dolog tud lenni.

    Üdv:Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ani! Na igen...jó lenne valamit, úgy igazán várni...talán majd a karácsonyt várom..csak még az is annyi fejtörést okoz..hogy mindenkinek jó legyen.

      Törlés