2016. november 19., szombat

Lesz jobb...

Sajnálom,  hogy megint leiratkozott valaki.  Bár ahol 127 követő volt,  ott van ilyen. :(
Van egy két percem most,  át kell libbentenem magam a rosszkedven. Nem könnyű,  Ja nem a leiratkozás miatt vagyok rosszkedvű,  sok sok apró dolgon,  leírni sincs kedvem...
Megyek is,  a hétvégén megcsináljuk az idei első mézes kalácsot,  lehet az adventi koszorút is.. Ezek jók lesznek.. Remélem.
Csak el vagyok fáradva.. Testileg is,  lelkileg is...
De nem nyafogok,  volt már sokkal rosszabb is....és jobb is!

4 megjegyzés:

  1. De ügyesek vagytok, hogy már az első mézesnél és az adventi koszorúnál tartotok:) ! Biztos, hogy ezek nagyon jók lesznek, a leiratkozókkal pedig ne törődj, ölellek :)!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves Anikó, Kati vagyok egy zugolvasó /eddig ezt észre sem vettem/ bocsi. Most már a követőd vagyok és maradok is ha szabad. Szeretem olvasni a blogodat, sok erőt ad nekem!! Minden jót kívánok Neked és a Családodnak is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kati, mindig annyira örülök, ha itt vagytok, és írtok nekem. :-) Köszönöm neked, maradj sokáig az olvasóm.:-)

      Törlés