2016. november 11., péntek

ez a hét...husssss

Hupsz, el is telt a hétköznap.. Tényleg így volt.

Tegnap azét azt éreztem, hogy szédülök, a sok tennivalóba, rohangálásba.
Mikor csak azt érzed, ezt is meg kell csinálni, ezt is...nézed az órát, agyad már a következő feladaton van..még ezt is...ezt is..
Délután mikor irodalom órán a tanárnő kérdezte, na és Anikó, Kafka Az átváltozás című műben a húgocskának mi volt a szerepe...erősen odaképzeltem magam a pálmafás tengerpartra..:-) Mindez semmi, mert ha tudná a tanárnő, hogy úgy futottam át a művet, hogy csak minden második sort olvastam benne el..:-DDDD
Azt esszéket kellett írni töriből, én a dualista társadalom működését húztam, ez volt a nagy, és a kicsi a II ipari forradalom volt. Írtam rendesen, de azért kicsit összevissza sikeredett. Idén semmilyen dolgozatot nem írok újra..erre már nincs energiám.:-)
Ma is munka volt, sőt jövőhétre bevállaltam egy extrát, extra pénzért...kell is, jön Csenge szülinapja, mikulás, karácsony, és extra giga mega vízdíjat is kaptunk.:-((((
Na mindegy nincs panasz, hiszen,bár elfáradtam, de jól vagyunk.
Holnap Zsolti munkatársa és felesége ön hozzánk. Hogy milyen lesz nem tudom...
Viszont volt a héten egy visszatérő megrendelőm, és rákóczi túróst kért azt is összehoztam ma reggelre. :-)

Azt viszont sajnálom, hogy nem nagyon volt időm blogokat olvasni a héten...majd valamikor pótolom, de valami vacsit össze kéne hoznom, míg nagyon nem ereszetek le..szerintem pizza lesz.

1 megjegyzés:

  1. Hű, de káoszos. Nem a bejegyzés, hanem az életed. De milyen lecsapódása lesz! Okos és tapasztalt hölgy leszel pár év múlva.

    VálaszTörlés