2011. március 9., szerda

Ma vagyuk 3 hónaposak!:-))))





6 megjegyzés:

  1. Anikó!Hihetetlenül gyorsan repül az idő!Milyen nagylány már Csenge baba!:-)Szépek vagytok!Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Köszi Nelli!:-)
    A tésztádtól dobtam egy hátast! Olyan guszta. Mindenféleképpen megcsinálom majd!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Anikó!
    Nekem valahogy eddig nem volt a pesto szimpatikus, de a Bazsi annyira szerette volna megkóstolni, így elkészítettem.
    Szerintem gyakran fogom készíteni, a paradicsomos változaton is gondolkodom már.Nem bánod meg, ha elkészíted.
    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Édes Csenge Bab! És milyen jó látni rajta a Bori-ruhákat!;-)
    Hatalmas már, rettentő sokat változott, mióta nem láttuk...
    Dögönyözd meg a nevünkben is ezen a jeles napon!

    VálaszTörlés
  5. Pici unokahugim Csenge baba!!! Olyan szép babóca lettél :) Én is megpuszilgatnálak már :) Puszi

    VálaszTörlés
  6. Húh de gyönyörü baba! és milyen figyelmes, okos tekintete van!

    VálaszTörlés