2011. március 10., csütörtök

Gyerekek

Büszke anyuka ír, míg alszik Csenge!
Köszönöm a dicséretet Csengére. Igen, nagyon érdeklődő kislány. Állandóan kommunikál valakivel, és figyel. Már mikor megszületett ilyen kis figyelmes volt. Mikor a gyerekorvosnál voltunk, el voltak ájulva hogy addig incselkedett az emberekkel míg nem nevettek rá, vagy beszéltek hozzá.
Nem is szeret egyedül feküdni a járókába, aludni sem szeret, fél hogy lemarad valamiről. Kiváncsi leszek hogy cserfes kislány lesz e? De szinte biztos vagyok benne az lesz. Vagyunk elegen hogy szeressük, csodáljuk, foglalkozzunk vele.
Elárulom nektek, én olyan erőt kapok tőle egész nap, hogy csak lefekvés előtt érzem hogy elfáradtam aznap is.
Eddig, megállítottam volna az időt, de persze tudom ezt nem lehet, így elkezdtem várni a jövőt, hogy minden nap megajándékozzon minket Csenge az újabb csodával.:-)

Persze ne higgyétek, hogy a többiek nem a szívem csücskei, mind a maguk módján egy csoda. Nagyon jó látni a kamasz Mesit, a fiúk is egyre nagyobbak, és Csenge a baba...

2 megjegyzés:

  1. Mindegyik a maga módján egy csoda, úgy ahogy mondod Anikó!:-)Értük érdemes élni!!!

    VálaszTörlés
  2. Hogy tellik a hosszú hétvége Anikó?Voltak a gyerekek kirándulni?Miket főztél?

    VálaszTörlés