2011. március 16., szerda

nemalvás....







Néha kavarognak a gondolataim, hogy is csináltam mikor Bence született? Volt egy bébi, volt ugye Dávid 1 évesen, és Mesi 3 és fél évesen? Nem volt régen kb 10 éve. Vagy az már sok idő??? Nem tudom. Néha elgondolkozom, hogy is altattam annyi gyermeket egyszerre? Arra nem emlékeszem hogy nagy bömbik lettek volna....vagy mégis? Megszépít az idő mindent?
Amiért morfondírozok az Csenge alvása. Vagyis a nemalvása...komoly fennakadást okoz. Most per pill, azért ülök itt, mert álomba sírta magát a járókába. De ma még nem is aludt csak olyan fél órát reggel kint Zsoltival, míg bevásárolni voltam. Tegnap még ennyit sem aludt. Csöndbe volt de csak addig míg tologattam a babakocsit. Persze ez nem állapot, mert főzni, KELL, mosni, teregetni KELL, stb...Hogy rendszertelenül eszik az egy dolog, bár a többiekkel, máshogy volt. Ott tartottam az időt. Bár most saját elhatározásból nem úgy kezdtem a szoptatást. Aranyos, imádom Csenge babát, csak rámtört a tavaszi fáradtság, nagyon. Mert eddig legalább éjjel aludt a drága. Most újabb rendszer 10 órakor fent, 1-kor, majd 3-kor 5-kor és 7-kor kelünk legkésőbb, ez mind fél órás cicizést jelent. Sokat nem alszok, merülnek az elemek...Nappal meg futok magam után. Na jó, fogjuk az időjárásra, mindig rákenhetünk mindent, nem mer visszaszólni:-)))

Jól telt a hosszú hétvége, igazi tavaszi idő volt. Tegnap kirándult Zsolti a gyerekekkel. Én meg itthon, vágyódtam utánuk.

Rakok fel képet majd.

(míg írtam ezt a bejegyzést, kb negyed óra telt el. Arra gondoltam milyen szívtelen anya vagyok, aki hagyja hogy álomba sírja magát csöpp lánya. Na és erre, felkelt Csenge, így legalább most sem aludt többet negyed óránál.:-(

2 megjegyzés:

  1. Bíztassalak, hogy később jobb lesz? Legyen úgy, bár Borcsa még mindig háromszor ébred éjszaka, és sajnos nem ritka, hogy öt után már nem is alszik vissza.
    Biztos vagyok benne, hogy korábban is voltak "nemalvós" időszakok, csak az más volt. Fiatalabb voltál ugyanis (na jó, én is:-)) legalább tíz évvel. És ez sokat számít. Érzem...
    Azért gondolj arra, hogy jön a tavasz, sokat lesztek kint, és talán Csenge is jobban alszik a finom illatú tavaszi levegőn.
    Kitartás, Drága Barátnőm, csak az első harminc év nehéz!!!:-)))
    Puszilom a nemalvót.

    VálaszTörlés
  2. Drága Anikó, innen a messziből küldöm neked a sok sok virtuális energiát! Már csak egy kicsit kell kitartanod, megjön a jóidő, a gyerkőcök is felszabadultabbak lesznek, és Neked is jobb kedved lesz, ha kinézel és hétágra süt a nap! Egy kis jókedvért nézz be hozzám, van egy meglepim :)

    VálaszTörlés