2011. március 30., szerda

évszakok

Mikor ma kint voltam a kertbe délután, és terveztem mi mindent fogok ültetni majd, eszembe jutott milyen jó, hogy minden évben megújul a természet. Minden tavasszal alig várom hogy újra lássam a barackfa rügyeit, virágát, az első rügyeket, a madárcsicsergős reggelt, és az illatokat.
Én szoktam várni a telet is, szeretek a családommal bevackolódni...pedig nincsen sajnos kandallónk, nagy nappalink, de mai napig ott kucorog mindenki. Ma hallottam egy anyukától náluk nem így van, mert van a gyerekszobában tévé, így mindenki elvonul tévézni. Biztos szeretnének a gyerekek a szobába tévét, de nem szorgalmazom még, pihenjenek a szobájukba, játszanak még.
Szóval én szeretek minden évszakot. Meg van mindegyiknek a maga csodája.

Megyek, tervezem tovább a virágoskertemet.:-)

5 megjegyzés:

  1. Nincs is annál jobb, mint tavasszal a friss virágillatban nézegetni a kertet és tervezgetni, látni, hová mi kerül majd. És nyáron gyönyörködni a húsos paradicsomban, a fényeszöld cukkinikban. És ősszel rácsodálkozni az erdő színeire, bogyókat, leveleket gyűjteni. És télen a meleg szobában ücsörögni, beszélgetni azokkal, akiket szeretünk.
    Jó tervezgetést, Drága Barátnőm!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anikó!
    Fogadj tőlem szeretettel egy "jó szót".
    Szeretek hozzád jönni és olvasgatni Téged!
    http://eszterszappan.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Nelli, még nem tudom pontosan mit szeretnék ültetni, mert holnap megyünk a kertészetbe.
    Köszönöm a "jó szót"! Még nem annyira látom át a játékot, lehet hogy fáradt vagyok hozzá?:-)))
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Drága Barátnőm, sajnos a cukkiniben és a paradicsomba, csak nálatok fogok gyönyörködni. Nincs akkora kert, hogy ezt megvalósítsam, bár lenne....
    Puszi :-)

    VálaszTörlés