2011. március 22., kedd

otthon

Olyan régóta szeretnék írni, de félkézzel nem megy, estére meg fáradt vagyok nagyon.

Pedig vannak gondolatok.
Pl. a napokban a vasaláson gondolkoztam. Én mint mániás vasaló, feladtam. És nincs is bennem emiatt bűntudat. Mert simán be tudom hajtogatni a ruhákat a szekrénybe így is, és gyorsan elpakolom az aznapi adagot, nem tornyosul hegyekké a vasalni való. Persze van amit most is vasalok, a konyharuhákat, és az ingeket, ágyneműket, Csenge ruháit. De a többit szépen behajtogatom. Jó, ehhez kellett egy szuper mosógép is. Annyira szeretem, szépen mos és majdnem szárazra centrizik úgy, hogy nem gyűri a ruhát. Így könnyű nem vasalni.:-) És 6 kg-os mosógép, ha megtömöm is kimossa a ruhát.;-)
És még "gyesbetegség" ami a napokban történt velem, elmentünk Mesivel és Csengével, könyvtárba. Beugrottunk a boltba is, vagyis csak én mentem be. Állok a polc előtt, és hosszú vívódásban vagyok az öblítő kiválasztásában. A kedvenc öblítőm nem volt, így maradt a tépelődés, melyik is legyen. Nagy volt a választék, három fajta volt!:-) Már egy ideje belemerültem, mikor oldalra pillantok és látom Mesit türelmetlenkedni, Csengével a karján. Én meg, mint egy bódulatból eszmélve, juj, gyorsan sietnem kell. Na de az a pillanat míg elvesztem az öblitőkben egy élmény volt!:-))))
Micsoda kis örömök az ÉLETBEN! :-)))


De végre itt a jóidő, tavaszillat van kint a kertbe, annyira örülök ennek. Remélem már így marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése