2015. április 1., szerda

mérges...

Nagy dolog lenne, ha a kocsinak a kötelező biztosítást beszedő biztosítnak, szólni nekem, a gyagyás ügyfelének, akinek az agya szita, és csak az április hónap maradt meg a fejében, szólni, hogy 30 nappal előtte, fel kell mondanom a szerződésemet? Még egyszer...ELŐTTE 30 nappal...megint lemaradtam róla.:-( Jó, éves szinten "csak" 2000ft lett több, na de akkor is, milyen ez már????:-(((((

5 megjegyzés:

  1. A biztosító és a mindenféle szolgáltató csak akkor szól az ügyfélnek, ha neki fontos. Ha az ügyfélnek, akkor soha!
    Ez a tisztesség törvénye - nekik.
    szia
    Bernadett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bernadett!:-) És akkor hőzöngünk a vasárnapi zárvatartás miatt. Itt egy évig, nem ugrálhatok, nem válogathatok...

      Törlés
  2. Tavalyelőtt én is végigmentem ugyanezen , nálam sokkal nagyobb összegről volt szó. Tavaly okosabb voltam. Tudd, hogy nem elég emailban jelezni feléjük, vagy ha telefonálsz, hanem írásban kell felmondani, postai úton eljuttatni, vagy személyesen, mert csak így fogadják el, persze erről sem szólnak, de le van írva az apró betűs részben...

    Üdvözlettel: Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viki! Apróbetű ide, vagy oda, szerintem tiszeségtelen. Én meg sem merem nézni, máshol milyen jó árban lett volna biztosításom. Vennem kell egy 2016-os naptárat.:-)

      Törlés
  3. Teljesen egyetértek veled! Képzeld el, nálam 25,000 forintról volt szó éves szinten!

    VálaszTörlés