2015. október 19., hétfő

:-)))))

Érdekesség...magamnak. Mikor hétvégén előveszem a tankönyveket, az idilli állapot az, hogy Csenge folyamatosan magyaráz, meg a tévé, valakivel csettelek néha néha, valamelyik nagyobbacska felhívja magára valahogy a figyelmet, vagy, Mesi és a barátja élik a fiatalság hangos báját!,-) Mit nem adnék egy kis csöndre...
Nem baj, ma úgyis áramszünet..lehet csendben tanulnom, sok dogát írunk a héten, ma az egyetlen nap mikor tanulhatnék...Ja, van áram. :-) Keresem a tananyagot a neten, eszembe jut ez az megnézem. Bekapcsolom a rádiót is, ne legyen már olyan csönd, kedvenc fiatal szerelmetes számom szól, mosolygok, mivel abszolút hülye vagyok megjegyezni az ANGOL címeket, előkapom a telefonom, és gyorsan megnézem rajta, a szám címét, és újra mosolygok, gondoltam volna, hogy ezen nézem majd meg valamikor...á, nem is ez a lényeg, előjön a szerelmes érzés, amit akkor éreztem, amikor ezt agyba főbe hallgattam..:-D
Anikó, miért nem tanulsz???? :-D

2 megjegyzés:

  1. Pontosan ugyanezt csinálom én is a mai napig, amikor tanulni kellene. Megfogadom, hogy wifit kikapcsolom a telefonomon, nincs chat. A laptop elé csak akkor ülök, ha szótárazni kell és csak azt csinálom semmi mást...de...vajon írt nekem valaki valamit, amióta nem voltam fent? Áh, ki kell mennem inni, éhes vagyok, mosdóba megyek, úh, mennyi mosatlan, elmosogatok gyorsan-ilyenkor ezt sem utálom. Még sorolhatnám, hogy miket produkálok! :D :D
    Ez a zenét én is nagyon szeretem hallgatni! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis szám mi?:-)))
      Én is hasonlóképpen...aztán szidom a gyereket, ha így tanul.:-))))

      Törlés