2015. október 16., péntek

ma nyugi??? Remélem...

Reggel van???? Mert olyan sötét van, mintha kora hajnal lenne..:-( Még jó, hogy nem ma van áramszünet, hanem tegnap volt, mert kevés lenne a gyertya itthon, apropó gyertya, felháborító a gyufák minősége. Én ritkán találkozok vele (amúgy sajnos, mert szeretem a tüzet, a lángot, megfelelő helyen ;-), mármint a gyufával, de tegnap majdnem felgyújtottam saját magamat, pedig nem vagyok egy béna, úgy általában...:-) Mi lett volna, ha egyik gyerek teszi ezt????:-( Belegondolni is rossz.:-(

Tegnap jó volt az áram szünet, mert megcsináltam a magyar beadandót. Összehasonlító elemzés volt, a Himnusz és a Szózatot kellett, még élveztem is, a végére. Viszont, jó sokáig voltunk tegnap a suliba. Negyed kilencig, két matek volt, két fizika, ebben doga is, két töri,és két angol. Na az angol nagyon kikészít. Jó, nem mondom, hogy egy kukkot nem értek az angolból, de nem sokat! Ez bennem egy olyan gát, még a matek is, de az legalább olyan, hogy az órán semmit nem értek, majd leülepszik, itthon, gyakoroljuk, megírjuk a dogát, ami valamennyire siker,ül, majd teljesen, utána értem meg, amikor már más anyagot veszünk.:-)))

Nagyon hosszú volt a tegnapi nap, Csenge, egy nagy hisztit vágott le este...még én sem tudtam megvigasztalni, és most még alszik. Délig lenne ma, mert pénteken elhozom, de lehet nem is viszem, pihenjen, látszik fáradt!

Sütünk valamit, meg főzni is kellene...semmi, ötletem...:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése