2015. október 20., kedd

Legyen már hétvége..:-(

Mintha a fogamat húznák...olyan ez a hét! :-(
Tegnap még lelkes voltam estig, majd tovaszállt az éjjel. Csenge folyamatos száraz köhögése zavart, majd mikor, én is elaludtam volna, olyan furcsán éreztem magam, rázott a hideg, semmi sem volt jó, aludni nem tudtam, de állandóan frusztrált, hogy aludjak, mert még három napig nem lehetek csak úgy...suli, munka, egyebek.:-(
Hajnal négyig ment a közös forgolódás Csengével, majd ő hangosan elkezdett szuszogni, én meg mély álomba merültem,és hülye angol szavakat mormoltam, meg a reformáció atyjai jártak az eszembe, nem mondom, hogy szuper volt! Csenge későn kelt, de jókedvű volt, egypárszor eljátszottam a gondolattal, hogy itthon maradnánk, és semmi kötelezettség. De mentünk, egy kisfiú, sokkal jobban köhögött mint Csenge, anyuka nem nagyon izgatta magát, gondoltam, akkor nekem sem kell...annyira!
Ma csak este hétig leszünk suliban, a magyart megcsináltam múlthéten, csütörtökön, töri téma záró, 80% -át tudom, meg angol, na azt olyan 70%-ig tudom. Ma is tanulok kicsit, majd csütörtökön is. Valamikor vásárolni is kell mennem, de nem sietek, mert hosszú hét lesz a következő, de végre őszi szünet!:-) Zsolti szabin, együtt leszünk, legszívesebben összecuccolnám a családomat, majd elmennék abba a bizonyos faházba, és csak kirándulnánk, olvasnánk, ennénk, innánk, na jó, lehet wifi is, nem vagyok én önző...:-D

Biggyesztés: paradicsomos káposzta, sütök kenyeret és valami sütit is, kevés, sőt...nincs is, nasi!:-))))

1 megjegyzés:

  1. Érdekes, mert éppen tegnap álmodoztam egy sort a Facebook által feldobott akciós wellness szállodai lehetőség fölött, és eljátszottam a gondolattal, hogy itt hagyunk mindent. (Nem is vagyok oda a wellnessért, de ez megfogott, mert végre két légterű szobát hirdettek, amit olyan nehéz találni.) De lehet, hogy abban a faházban is nagyon-nagyon jó lenne, amit te írtál...

    VálaszTörlés