2015. október 6., kedd

Nahát??:-))))

Itt a végem, mármint ami a kulturális színvonalamat illeti! :-))))Tegnap leemeltem anyósom könyves polcáról az első kívülről szép (lila orgona volt rajta) könyvet, címe: -ROMANA (??????) a sok Júlia könyv mellett volt. Kínomban már teljesen mindegy volt! Letöltöttem egy könyvet a netről, nekem kell a könyv illata, tapintása..Na mindegy, rég volt már 25 éve!:-), mikor odavoltam ezekért a szerelmes könyvekért!:-)))))

Jó, hogy a héten nem kell nagyon tanulnom a sulira. Lehetne írni az összehasonlító elemzést, meg az angolt lehetne folyamatosan tanulni...de most nem nagyon, sőt, nem írom újra a kémiát sem, pedig nem lett jó, mert röpi volt és összezavarodtam a kémiai jelekkel, mert gyorsan kellett dönteni, A és B csoport volt, na én mindig a másik csoportra figyeltem.:-)))

Biggyesztenem is kell jó sokat, mert holnap munka. gulyáslevest főzök, meg szedett tegnap Zsolti őzláb gombát, kirántom. Kenyeret is kell sütnöm.
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése