2010. február 13., szombat


De örülök a sok kedves szónak! Teljesen meghatódtam. Nagyon szépen köszönöm Kedves Barátaim!:-)
Beírom a Fánk receptjét Hugi, kérésére! Piroskával karöltve ez is a Horváth Ilona receptes könyvéből van.
1/2 kg liszt, 4 dkg élesztő, 5 dkg porcukor, 5dkg vaj, 2 tojás sárgája, pici rum, én ezt nem tettem bele soha mert nincs itthon:-), késhegynyi só és1/2 liter langyos tej kb. Ezt jól kidolgozzuk, azt vettem észre hogy ha langyosak a hozzávalók akkor nagyon szépen megkel. És a friss élesztőt szereti. Meg az alapos kidolgozást. Attól lesz jó könnyű. Mikor duplájára megkelt meleg helyen akkor még egyszer jól átgyúrom és utána kinyújtom szaggatom és még kb. 20 percet pihentetem konyharuha alatt! Forró olajban sütöm. De vigyázni kell nehogy megégjen. Én nem fedőzök bevallom. De a tetejét sütöm először. Sok sikert hozzá! Ebből olyan 25-30 db lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése