2010. február 17., szerda

Kicsi nosztalgia!

Ma meglepő módon rácsodálkoztam milyen finom lett az ősszel elrakott hordós savanyúm. Olyan ropogós maradt az uborka hogy csuda. És ropogós a karfiol is, ami Dávid kedvence és a többi zöldség is.Emlékszem, gyerekként nagyon nem szerettem az anyukám által elrakott uborkát. Vagy felforrt, vagy olyan ecetes lett, hogy számomra ehetetlen volt! Jó, most bevallom, akkor utáltam a ribizliszörpöt is, amit anyuci tett el mert sűrű volt az alja. Bezzeg a cola szörp, na, azt ha nagy ritkán vettek a szüleim, oda voltam érte. Szégyelem is magam miatta...Ez van! Most gondolom a gyerekeim a nutellával vannak így! :-) Persze hősiesen eszik a befőtteket és a savanyúságot! Miután 100x elmondtam nekik a magam tapasztalatát. Bezzeg az én időmben...:-)))
Ma főztem még csirkepaprikást nokedlivel, egy kis gombával bolondítottam meg. És sütöttem mazsolás kalácsot! Nem első eset hogy nem tökéletes. :-( Foghatnám a mérleg hiányára, ami tönkrement, nesze neked digitális! (soha többet) Kicsivel több olvasztott vaj került bele. Amitől egy halványat messze van a "foszlóstól". Na de sebaj, le fog csúszni, gondolom. ,-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése