2010. február 9., kedd

Végre....

Sziasztok!
Megszületett a gondolat és végre bátorságot vettem hogy belevágjak hogy írjak. Őszinte leszek most nagyon jól esik nekem írni. Vagyis kicsit terápiás célja van ennek. Sok minden kavarog a fejembe és ki kell írnom magamból. Nagyon sok lehetőség van előttünk jó lenne már lépni. Bár ennek is megvan a maga varázsa, tervezni, gondolkodni mi is lesz! Nekem most két nagy tervem van. Egy gyönyörű parasztház Őrségben, és egy negyedik baba. Valahogy így érzem majd teljesnek a családunkat! És olyan büszke vagyok arra hogy ilyen férjem van, aki támogat engem ebben. Nagy feladat előtt állunk, de nem bánom. És minden percben érzem hogy ennek így kell lennie. Mert az nem véletlen hogy mi egyszerre szerettük volna ezt a változást. Olyan sok mindent írnék most, de majd szép sorjában........

5 megjegyzés:

  1. Végre!!! Itt az ideje, hogy mások is megismerjék csodálatos kis családodat, és persze Téged is. Terveitekhez kitartást kívánok, és tudom, egyszer majd, nem is olyan sokára az Őrségben, egy kedves parasztház lugasa alatt isszuk a reggeli kávénkat...

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó!
    Sok sikert a blogodhoz! Beraktam a kedvencek közé :)
    Ha van kedved, gyere majd az enyémre is rendszeresen, lassan beindul az is...


    Puszi

    Hugi

    VálaszTörlés
  3. Megtaláltam...legalábbis remélem ez az !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!:-) Majd beszámítom a JÁTÉKBA!:-)))Köszi, köszi...

      Törlés
  4. Ó, milyen rég volt! Kívánom, hogy teljesüljön a másik is! Igazán!

    VálaszTörlés