2010. február 20., szombat

sültcsirke




Ma újítottam kiscsakládomnak, volt nagy vigasság a "tűzeságyon" sült csirkének. Zsolti nevezte így! Isteni finom lett! Neten találtam rá a receptre. 3 evőkanál olaj, 3 evőkanál baracklekvár, 1 teáskanál ErősPista, só, bors, zúzott fokhagyma. Még jobb lett volna előtte este bepácolni. Félig megittam a dobozból a sört, ez csak a jutalom volt a finom ebédért.:-)És ráültettem a dobozos sörre a pipit. Fotó mellékelve.....;-)
Este megyünk koncertre, de régen voltunk, holnap tanulás lesz és nem kell főznöm mert meg névnapozunk anyósoméknál.
Ja és voltunk a piacon Mesivel. Bevásároltunk mindenféle disznóságból! :-) hurka, kolbász, töpörtyű, szalonna, pirospaprika. Ugyhogy el van látva a mélyhűtő. De végre ehetünk finom házi dolgokat! A töpörtyű az valami isteni. Olyan mint gyerekkoromba volt, amit anyukám csinált! Örülök hogy vannak még ilyen árusok. És fele annyi pénzért jót vettem, mint a boltban nem jó minőségűt. Bár a boltban soha nem veszek hurkát, soha. Inkább nem eszünk addig míg itt nem kapok.

2 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!

    Egyszer én is készítettem már ilyet.
    Azt hiszem Stahl recije volt ami szerint készült.
    Nagyon finom volt.

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli! Igen most már én is emlékszem hogy Stahl receptje volt. Örülök hogy olvasól:-)

    VálaszTörlés