2010. február 12., péntek

Farsang





Ma farsanglázban égtünk! :-) Mesi még bulizik, Dávid is remélem jól érezte magát a suliban. Mesinek tortát sütöttem, Dávidéknak fánkot. Képet is teszek fel. Nagyon finom lett, de azok a fránya szalagok csak nem lettek rajta. Nem tudom, hogy lehetne rácsalogatni.:-) De próbálkozom még. Valahogy azért jó érzés hogy én vihetem a fánkot a suliba. Kicsit azért elgondolkoztam rajta mikor kérdeztem Dávidot milyen sütit ettek, válasz az a csipsz és a pattogatott kukorica volt. Azért nagyon remélem hogy sokan vannak akik sütnek sütiket otthon, csak nincs éppen idejük. Holnap hétvége már. Jó lenne nagyot kirándulni vagy kertészkedni , amire most nincs sok esély most sem. Pedig már ránk férne egy kis friss levegőn való ténykedés.

3 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Megosztod velünk a fánk receptjét is? Gyönyörűek, én is meglepném vele a másik felem :))

    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Ezek a sütik soha nem fognak feledésbe menni, a fiam a 40. szüli napján írt nekem egy gyönyörű levelet amiben leírta az emlékeit, és előjött a díjazott jelmeze amit a férjemmel ketten csináltunk neki, a különféle sütik, és családi ünnepek. Nem gondoltam, hogy egy 40 éves férfinak, ezek milyen sokat jelentenek.
    Gratulálok a családi életetekhez!Kívánok további sok boldogságot!

    sok szeretettel Emmi

    A fánkon valószínüleg azért nincs szalag mert túl kelt, rövidebb kelesztési időt hagyjál.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Emmike a tanácsot megfogadom a következő fánksütésnél. Remélem egy kis morzsája benne marad a mi gyerekeinkben is.
    Anikó

    VálaszTörlés