2010. február 21., vasárnap

lelkizés...

Zsuzsa írta a Nagymamák fórumon hogy jó dolog a napló írás. Van úgy, hogy ki kell az emberből írni magát....Ő a hagyományos naplót írta. Mert azt gondolta hogy ha blogot írna, lehet hogy mást írna le, hogy ne sértsen meg másokat! Akkor azt hittem, ez rám nem igaz. De most úgy érzem hogy teljesen egyetértek vele. Pont olyan lelkiállapotban vagyok hogy jó lenne leírni ami bennem van de nem tudom megtenni..... Remélem hamar túl leszek ezen az állapoton. Utálom ilyenkor magam! :-(
Szebb téma, igen Nelli, lefotózom majd a pogit és felrakom.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű napsütéses, tavaszi reggelre ébredtünk. Még pizsamában, köntös, kávésbögrémet szorongatva ültem ki a tornácra, a padra, és miközben a forró kávét kortyolgattam, arra gondoltam, milyen jó volt, mikor itt ültél mellettem, és csak süttettük az arcunkat a reggeli nappal. Milyen jókat beszélgettünk a napernyő alatt, hideg sört, vagy finom vörösbort kortyolgatva...
    Vannak rossz napok, búskomorság, megbántottság. De nagyon szeretlek Téged, Drága Barátnőm, és nagyon szeretnék ilyenkor segíteni Neked, ahogy Te is segítesz nekem minden alkalommal.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok lányok!

    Azt hiszem ma pont ilyen hangulatom van Nekem is, mint Anikónak.
    Valahogy nem haladok a munkával sem igazán.

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok nagyon! Milyen jó szolgálatot tesz ilyenkor a zsepi az asztalon! Köszönöm a szép szavakat Drága Barátnőm!
    Nelli kellenek az ilyen napok is!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Anikó!
    Csatlakozhatok?? Most én is épp olyan dolgot írnék ki magamból, amit nem lehet... így csak dünnyögök Peti orra alá.
    Együtt könnyebb lesz!!!

    Puszi
    Hugi

    VálaszTörlés