2010. február 27., szombat

Szombat


Végre itt! Örömmel tapasztaltam hogy hiányzok! ;-) Nagyon jó érzés! Tegnap kicsit kaotikus volt a napom és nagyon fáradt voltam estére. Fájt a fejem is egészen ma délig! :-( Persze tegnap vacsit is főztem este. Zsoltinak nagyon ízlett és a gyerekeknek is. Halfilét vettem azt sütöttem meg kis fokhagymával és halakfüszerrel majd brokkolis vegyes zöldséget pirítottam meg és rőstit sütöttem mellé. Mai ebéd vegyes gombából (vargánya, tinoru és őzláb)tölteléket csináltam és megtöltöttem vele egy darab pulykamellet! Almás krumplipüré volt mellé. Valahogy ez is csúszott a kiscsaládomnak úgyhogy sütit is megérdemeltek! :-))) Holnapra vettünk egy szép nagy pontyot és halászlé lesz belőle. Meghívnám a Drága Barátnőmet, rá de sajnos most nem ráncigálhatom el a családi fészekből! ;-) Így jönnek anyósomék! :-D Ja vettünk nagyon érdekes halat ma. Morgóhal??? Na ilyet sem ettem még. És vettünk friss szardíniát is, meg tilápia halat is. Meg afrikai harcsafilét is! Fejembe vettem hogy heti egy alkalommal csinálni fogok halat valamilyen formában! Szóval belevágtam...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése