2013. július 25., csütörtök

Én mondom...

....,hogy antiszoci vagyok!:-)
Ma, hogy ugye szabadság meg mifene, na jó, nyomós ok a kedvezmény mai napra, menjünk strandra. Én korán szeretek menni, mondván nincsenek sokan. Megdöbbenésem, fél tízkor, tele a parkoló, kis sokk után a pénztár is tele, meg a medencék is. De még a kis medence mellett pont nekünk van foglalva a pad. (megjegyzem, nem férünk el rajta mind a hatan) Amúgy mindenki boldog, Csenge nagyon élvezi a vizet, mi is tudunk menni Apával romantikusan, a meleg vízbe. Szerintetek is a gyerek rész felé akartam menni???? Igen!:-DDDD Azért Zsolti tovább lökdösött a felnőtt részhez. És ugye nem csodálkoztok, ti sem, hogy a végén legalább egy, nagyobb gyerek is hozzánk csapódott.:-) Volt tömeg is, de nem zavart, az sem ha fröcskölnek, az sem hogy csepereg az eső, mert meleg volt! Csak hiányzott a Balaton, mikor úsztam a nagy medencében, és olyan büdös klóros volt a víz, és nem olyan opálos, mindig változó melegségű és olyan Balaton illatú sem volt, és sehol nem lehetett labdázni, meg matracon heverészni. :-( Jó, jó, tudom én...
Na, ha már spóroltunk a belépőn, együk el a büfében. Én komolyan sajnálom a gyerekeinket, hogy ilyen sz.r hamburgert és hot-dogot kell enniük. Műanyag vacak az egész, és még jól sem laksz. MÉG jó, hogy itthon igazit szoktam sütni nekik, tudják a különbséget.
Ilyenkor amúgy is a legfinomabb étel a zsíros kenyér, zamatos paradicsommal, vagy koviubival.:-)))

Szóval ezek mennek nálunk. Állandóan írom a fejembe a bejegyzést, a nyaralásról, lesz majd egy külön bejegyzés, addig pár kép...









6 megjegyzés: