2013. július 4., csütörtök

Tudom, tudom...

....., este hat után tilos enni, meg amúgy is inkább futni kellene(a szúnyogok elől).
DE, az imént egy villányit bekaptam a melegített lecsóból, amihez a kertből szedtett kos szarvú paprikát szeleteltem, amitől enyhén csípős, kellemes nyár ízt éreztem az egész testemben.:-)
Majd előveszem, az eldugott madula darabos botrafagyottamat,:-) és egyedül megeszem az egészet, a kanapén elnyúlva, az elejétől a végéig. Bár ma megjegyezte az én édes drága kisebbik fiam, mé anya, neked is van fagyid???? Hát bizony édes fiam, nekem is!:-)))
Ennyi jár nem????:-DDDD

5 megjegyzés:

  1. Egészségedre, igen ennyi neked is jár! Sőt még több is:))

    VálaszTörlés
  2. :-)) Erre mondják Anikó, hogy járni jár, de nem jut :-)) Puszi és szép nyarat kívánok az egész családnak. Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem tudok egy fagyit úgy elnyalni, hogy ne kelljen a felét odaadni valakinek..:-)))
      Köszi Piroska!:-)

      Törlés
  3. Egy pillanatra elgondolkodtam a botrafagyotton.:D Most hogy mondod, én is vettem ilyet, meg dobozosat...el is felejtettem! Ritkán történik ilyen.:)

    VálaszTörlés