2013. július 10., szerda

Mindennapok...

Igen, ma már sokkal jobb a kedvem is. :-)
Pedig semmi nem változott...
Tegnap megint megmutatta a kedves HIVATAL, milyen ciki, ahogy viselkedik. Elmesélem, de azt hozzáteszem, nem lepődtem meg, és nem is akadtam ki, nagy szó...
Tegnap reggelre terveztem, egy elintézős napot, rengeteg helyre kellett menni, fog szabályzós csekkeket leadni, hogy legyen Dávidnak az eltört helyett új, Mesinek is haladjon már a dolog (lehet négy tejfogát húzni kell, szerencsétlen, ezt tőlem örökölte, hogy sokáig tartogatja a tejfogait)
Majd okmány irodába kellett menni, mert Mesinek ugye, új diák igazolvány kell. Na mondjuk ez is megér egy mondatot. Beíratásnál kell kifizetni a diák igazolványt (1400ft), majd el kell menni regisztrálni az okmány irodába, majd vissza kell vinni a papírokat a suliba, és az maaaaaaajd valamikor megjön postán, á nincs felesleges hosszú ügyintézés. Na de a lényeg, ha már lúd, legyen kövér, gondoltam, a tavaly májusban lejárt személyimet is megcsináltatom. (eddig a jogsi szerint léteztem)
Mondom Mesinek nyomjunk egy sorszámot, és hazaszaladunk a papírjaiért (mert igen, otthon maradt), még a diák igazolványhoz adtak sorszámot, de a személyinél nem adtak, pontos leírás alapján,- A mai nappal sorszámot sajnos nem tudunk már adni! És nem is adott a gép....na jó, gondoltam, ez van, ma sem lesz megcsinálva a személyim. Hazamegyünk, majd vissza, 20 perc sem telt el, majd tök üres az okmány iroda, újra sorszámot nyomtunk Mesinek, mert az gondoltuk tuti hívták már, de nem, és látjuk, most LEHETETT sorszámot nyomni a személyire. Mi történt 20 perc alatt???? Ki tudja, de ha valaki szabit vett ki, vagy mitudomén ...akkor nem gondol arra (mint ahogyan én sem gondoltam), hogy 20 perc múlva, már én leszek az első a sorban. Három ablakban dolgoznak, egy ideges nő, aki fényképez, rendes volt, megkérdezte jó lesz e? És másodszor sikerült majdnem jó képet is csinálnia...de amúgy ránézésre adnának öt évet, olyan fényképek készülnek.:-)
Na mindegy, fejlődött a hivatal, bankkártyával is lehet fizetni, nem kellett kilométereket rohanni a csekkel, mert posta a közelben, vagy nyitva van, vagy nem....

Majd tankoltam, vásárlás...szelektív szemét kidobása, mindezt egy napon mert gőz erővel markolják előttünk az utat....mikor megyünk is nyaralni???? Még négyet kell aludni???? JEEEEEEEEE

Mai biggyesztés, lecsó van tegnapról, meg van egy kis darálthús, lehet fasírtot csinálok, és lencse főzeléket mellé...közben már rotyog a következő adag baracklekvár.

2 megjegyzés:

  1. Ha időd engedi és beugrasz hozzám a mai dátumhoz, hagytam neked valamit, igaz elő kell "bányászni"! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, köszi...:-)
      És az e-mailt is olvastam, majd megy a válasz, csak két pipi várja, hogy szétmarcangoljam...:-DDDDD

      Törlés