2013. július 1., hétfő

Amúgy, jó...:-)

Hétvégén learattuk a levendulát, de nem az egészet mert rengeteg méhecske és lepke volt rajta, hagytunk nekik is.:-) Meg már a másod virágok is rajta van, sőt, ha meleg ősz lesz meglesz a harmad virágzás is.:-)Lett négy csokor a gerendára a konyhában, lett egy nagy csokor a lépcső mellé a vázába, és s fürdőbe is egy kisebb.
Ma felfedeztem egy rigó fészket, olyan közel rakták a fészküket, hogy elámultam, olyan aranyosak a kis rigók, még pelyhes a fejük.:-)

Előbb napoztattam a fejem kicsit. Olyan jó volt az is, mikor elkezd melegíteni a napocska, majd egyre jobban süti, és érzed azt a finom illatot meg az ízt a szádon...na ez az egyik legjobb dolog a világon!:-)

Amúgy írhatnám, hogy még mindig halálosan fáradt vagyok, és ezek most nem nagy szavak, így érzem magam. Vissza raktam a matracot a részemre, mert lehet amiatt nem tudok jól aludni, én a puha matracot szeretem.
Meg írhatnám azt is, hogy a két nagyobb gyerekem már másképp nyaral mint eddig, de megy az élet, haladni kell vele. Többet vannak a szobájukban, menni akarnak....Mesi már magának veszi meg a suli cuccokat...jó, jó...gimnazista. Bence Csengével, de neki is új, hogy most perpill, nem a Dávid a játszó pajtása, hanem egyedül ténfereg, majd egy kis szőke fürtös követi.:-)))
Várom a nyaralást...nagyon. Mikor izgatottan készülsz, vásárolsz, pakolsz...elindulsz, majd utazol, odaérsz, élvezed,(remélem) majd fáj a szíved, hogy mehetsz haza, majd mikor bejössz a kapun, ismerős, mégis mennyi minden változott, majd belépsz a házba, és megérzed az otthon illatát. És olyan boldogság fog el...majd pakolsz...mosol, pakolsz mosol...:-DDDD
Már nincs két hét, és megyünk...



13 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, van akinek ez skanzeni hangulat!:-)))

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretek már csak készülődni is, amikor van mit várni, úgy ahogy írod, az annyira jó érzés.
    Nekem is nagyon tetszik a konyhád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért szeretem az adventi időszakot is, mert van mit várni.:-)
      Nekem is nagyon tetszik, csak alulról nem fényképeztem a rumlit!:-)

      Törlés
  3. Hú de tetszik a konyhád!!!! Jó készülődést a nyaralásra.

    VálaszTörlés
  4. Egyszer tettél fel képeket a konyháról,akkor is nagyon tetszett de akkor nem tűnt fel a gerenda a plafonon...imádom!!!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az a gerenda nekem is nagyon tetszik.:-) Zsolti ötlete volt mikor építettük a konyhát tegyük bele, és milyen jól tettük.:-)

      Törlés
  5. Sok levendulátok van? Mit fogsz kezdeni velük, ha megszáradtak? Bocs a sok kérdésért, csak én eddig az ültetésükkel voltam elfoglalva. Idén jó sokat virágoztak, learattam őket és felraktam száradni, de aztán nem tudom mit is kezdjek velük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazság az, hogy én csak gyönyörködöm bennük, meg díszít, így is kicsit bánom, hogy mikor kiszárad megfakul. Egy 13 éves bokrom van, amit kaptam, már akkor öreg volt, most hatalmas, és mellette egy friss tő.
      Szoktam belőle szirupot főzni, az sütikbe nagyon finom. Cukorral felfőzöd a levendulát, és ennyi, a diós sütik kíválló kiegészítője. Szoktam mentával szörpöt csinálni, és a ruhásszekrénybe is kerül, főként illatozni.:-)

      Törlés
    2. Köszi a választ! Én azt hiszem a ruhásszekrényt választom egyenlőre. Nekem már van vagy 20 bokrom, de némelyik nem jó helyen, át kell telepíteni. Kicsit beindultam a telepítésével, nem tudom mennyinél fogok megállni. Most meg már hogy saját szaporítmányt ültetetek majd, határ a csillagos ég:) Még jó, hogy nagy a kertem:)

      Törlés
  6. valóban nagyon jó érzés a készülődés, legfőképpen az izgalom, ami az ismeretlen, új helyek miatt van azz emberben. Viszont a hazatérés élményét is nagyon szeretem, mert ilyenkor más,- egy kicsit idegen szemmel látom a házunkat és mindig azt állapítom meg, hogy mennyire szeretem.
    ;)
    Olyan váza, mit amiben az első képen van a levendula, nekem is van.
    :)))

    VálaszTörlés