2013. június 28., péntek

Mi van velem?

Nem tudom mi van velem....de napok óta, nagyon álmos vagyok, és nem megy semmi sem.:-(
Utálom ezt az érzést! Megcsinálok mindent, mosok, főzök, pakolok. de olyan fáradtság van rajtam. Nem tudom, hogy tudnék e aludni, de olyan érzésem van, mintha tudnék..:-)
Közben olyan bűntudatom van, más reggel időre megy dolgozni, majd szinte egész nap talpon van, majd hazamegy, közben bevásárolt, majd főz, mos, takarít munka mellett, én meg????

Na de, legalább péntek van! Hétvége jön, az olyan más... az olyan jó!:-)
Mai biggyesztés, rakott kelkáposzta. És Mesi kakaós kalácsot sütött.:-)

7 megjegyzés:

  1. Ugyanígy érzem magam..És itt állok-ülök egy felújítás kellős közepén, amikor igazán jó lenne, ha tele lennék energiával.

    VálaszTörlés
  2. Bűntudatod ne legyen...a háztartásban is van mit tenni, a gyerekek is le és el tudnak fárasztani..

    VálaszTörlés
  3. Teljesen megértelek.ugyan így érzek most én is!!!

    VálaszTörlés
  4. Valami van a levegőben,én azt mondom,ugyanis lassan egy hete hogy álomkórral küzdök.:( Sok délután aludtam is,mert semmire nem voltam alkalmas.:(

    VálaszTörlés
  5. Úgy látszik ez valami vírus, mert én is ugyanígy vagyok:) Alig várom, hogy legyen kis szabim és tudjak pihenni:) Bűntudatod ne legyen semmiképpen, dolgozol te is annyit, mint bárki más. Pihentető alvást és szép hétvégét:) Úgy látszik, mindig hétvége előtt jövök ide.

    VálaszTörlés
  6. Nem vagy egyedül. Kellemes hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát ezek szerint kezet foghatunk! Én bárhol el tudok aludni. A vonaton, suliba menet, tanulás közben... :-D És bármi ki tud esni a kezemből. :-)) Remélem hamarosan mindannyian össze tudjuk szedni magunkat! :-))

    VálaszTörlés