2013. június 4., kedd

PONT!

Igen pontot teszek, a magamat még mélyebbre ásásban!

Mert nézőpont kérdése ugye az egész!

Ma, mikor Csenge olvasott lefekvés előtt, (látnátok kellene azt az elmélyült pofit:-) míg elaludt, cikáztak a gondolatok!
Hiszen azért eszem magam, mert MEGINT csak a mások szemüvegén akarok nézni! NEM, a sajátomon kell, és az Edgárd a kisegér mese olvasása közben rájöttem, milyen jó nekem, milyen jó nekem...:-DDDDD
Hahó, itt a régi Anikó!!!!!:-)))))

Mindent KÖSZÖNÖK!((()))

19 megjegyzés:

  1. Üdvözöllek örülök hogy visszatértél :-))

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretlek,hogy a rosszkedvedet,bánatod ki mered mondani nagy nyilvánosság előtt:))

    De örülök,hogy látod,hogy milyen jó is neked:)
    Mert egyedül,magányosan ülni este a kanapén sokkal nehezebb,mint csicsergő,civakodó,sok feladatot adó gyerekek között állni a sarat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye nekem most jó, ha szeretsz?:-))) Nem olyan nagy nyilvánosság ez? Vagy igen?????

      Amúgy igen, ezen is gondolkodtam, milyen is lenne egyedül a kanapén...:-(

      Törlés
    2. Nem ijeszegetni akartalak azzal,hogy szeretlek:))
      Bensőséges blogot írsz,mégis(vagy talán épp ezért)sokan járunk ide,úgyhogy nem kicsi:))

      Én még 6-8 éve is sokat ültem,ha a férjem napokig úton volt,úgyhogy tudom:borzasztó!

      Törlés
  3. Üdvözöllek én is és nagyon örülök, hogy újra közöttünk van a Mi Anikónk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mi Anikónk! Ez nagyon, nagyon jó(nekem...):-)

      Törlés
  4. Örülök Neked! :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy újra a régi Anikó írt!
    ;)

    VálaszTörlés
  6. Üdvözökkel körünkben! A másik is TE vagy, csak mások a körülmények (szemüvegek)! Ezt a problémakört én is mostanában járom, immár sokadszor és én is oda lyukadtam ki, ahova TE! Szóval: Köszöntelek köreinkben! :-))

    VálaszTörlés
  7. Amikor önelemző postokat olvasok, sokszor eszembe jut,hogy én miért nem vagyok képes erre, hogy ilyen mélyen leássak és elemezzek és elmélkedjek, mert biztosan nekem is kellene, vagy rám férne vagy ilyesmi... aztán rájövök, hogy Én azért nem mert nyilván nem érzem szükségesnek. Jobb nekem a saját "felszínességem" és valószínűleg azért mert összességébe jó nekem. - Azt hiszem ez veled is hasonlóképpen van, jó neked így és pont és hidd el ez a legjobb, ha így érzed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értettem, miért ástam magam bele ilyen mélyen...
      Jó nekünk a "felszínesség" is.:-)))

      Törlés
  8. Isten hozott Régi Anikó:)Én személy szerint nagyon örülök neked(amúgy mi így is,úgy is szeretünk:))

    Különben meg nem tudhatjuk másban mi játszódik le,én már rég rájöttem,hogy a felszínre ne adjak:)Persze azért néha nekem is vannak ilyen napjaim,amilyeneken most te túlvagy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régi Anikó! Ez is nagyon, nagyon jó!!!:-)
      Ez olyan mint a migrén, mikor vége van,másképp látod a dolgokat..:-)

      Törlés